[XP] CD Boot niet op K8Upgrade-NF3

Pagina: 1
Acties:

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:56

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Yo,

Ik weet niet of ik dit hier in het goede forum heb gezet, zoniet verplaats hem dan. En mij excuses er voor dan! Dit is namelijk een probleem waarvan ik niet weet of het in WOS, OH of Processors, Mobo's & Geheugen thuis hoort.

Ik heb samen met een oom van mij, voor hem een systeem configuratie besteld. Deze is inmiddels binnen:
Afbeeldingslocatie: http://hmd1.startcool.nl/downloads/tnet/pics/asrock-K8Upgrade-probleem-1.gif
De corsair 256 mb = 2x dus 512mb totaal...

Nu heb ik het probleem, dat Windows XP SP2 cd helemaal niet wil laden! Windows 2000 wil wel gewoon laden vanaf de installatie cd!

Ik heb al de BIOS instellingen na gelopen, niks vreemds opgemerkt.

Ik heb zelfs even een andere dvd-rom erin gehangen van mijzelf, het zelfde probleem.

Ik zelf zit te denken dat het misschien wel aan het moederbord kan liggen.. maar weet niet zeker.

Weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn?

Hopelijk wordt dit probleem z.s.m. opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door remy007 op 21-02-2006 21:47 ]

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26
Doet de cd het wel op een andere pc ?

• remy007

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Nielson schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:21:
Doet de cd het wel op een andere pc ?
Jah, deze doet het wel op een andere pc!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Is de XP CD wel legaal???

Greyh0und

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:36
Je mist de mass storage driver: Windows XP heeft standaard geen ondersteuning voor SATA controllers.

Je hebt 2 mogelijkheden, met diskette (zoek naar 'F6') of dmv slipstream (zoek naar 'slipstream mass storage').

• remy007

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
Bashrat schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:27:
Je mist de mass storage driver: Windows XP heeft standaard geen ondersteuning voor SATA controllers.

Je hebt 2 mogelijkheden, met diskette (zoek naar 'F6') of dmv slipstream (zoek naar 'slipstream mass storage').
Ik ben momenteel een Unattended Winxpsp2 cd aan het maken inclusief SATA drivers (die geschikt zijn!) Ga deze zo op een CDRW branden, en dan kijken of het lukt! Zojah: Mooi voor bij m'n RIS server :).

Het lag idd aan de onbrekende sata drivers! THNX... de cd werkt nu!

[ Voor 10% gewijzigd door remy007 op 21-02-2006 22:59 . Reden: SATA Drivers ontbraken op cd! ]

Pagina: 1