9800 pro afbeelding

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-08 08:58
heej ik heb een radeon 9800 pro besteld maar ik kan er geen goede afbeeldingen van vinden
hij is van Xpertvision...

mischien dat ieman ff een goede foto kan posten dan weet ik hoe hij er uit ziet

verder wil ik even weten of de kooler die er op staat goed genoeg is:) of dat ik er better een andere op kan gooien

//kevin

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Afbeeldingslocatie: http://www.wolfsteiner-edv.at/images/radeon9800pro.jpg

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Knetic
:)

• Knetic
dit is niet de goede

de mijne heeft ddr en 128 inter

en deze ddr1 en 256 inter

• PilatuS
  • Niet online
Zoek ff op google naar 9800 pro xpertvision, dit is echt makkelijk te vinden.

• Knetic
omg dat heb ik al gedaan maar die plaatjes zijn uiterlijk 200 x 200 pixels dan kan je niet zien hoe hij er uit ziet

• PilatuS
  • Niet online
Wat maakt het eigenlijk uit hoe ie er uit ziet, het gaat er toch om dat ie werkt.

De koeler die er op zit voldoet prima, anders zat ie er niet op

Wil je een koeler die het beter doet en stiller is kijk dan eens naar de zalman VF700

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-07 22:03
Mag ik jou een sukkel vinden? Gewoon zoeken op google bij afbeeldingen, of op de site van de fabrikant, en als dat niet volstaat...kijk eens in de doos als je hem binnen hebt...

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Heeej,

heej wie kan even op wikipedia voor me zoeken hoe ik google moet gebruiken?

Thxxxxxx

Groetjes!,

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 08:43
Groever schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:50:
Mag ik jou een sukkel vinden? Gewoon zoeken op google bij afbeeldingen, of op de site van de fabrikant, en als dat niet volstaat...kijk eens in de doos als je hem binnen hebt...
Het lijkt me niet echt handig om te gaan schelden, wel?

Overigens zijn 9800 pro kaarten van verschillende fabrikanten vaak exact hetzelfde, reference pcb en reference koelertje zijn erg vaak gebruikt.

Maar ook ik vraag me een beetje af wat het uit maakt hoe hij er uitziet. Enige wat ik me voor kan stellen is dat het geheugen niet in 1 lijn staat maar in een L vorm op de kaart, als ze in 1 lijn zitten heb je een 128 bits geheugenbus en als ze in een L vorm staan een 256 bits geheugenbus, maar dat weet ik niet meer zeker.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Volgens de website van Xpertvision:
Memory Interface: 128 bit
Dit is een gehandicapte 9800 pro (een volwaardige heeft een geheugenbus van 256-bit) en die wil je eigenlijk niet hebben want ze presteren nogal brak. Verwar overigens de geheugencapaciteit niet met de geheugenbus. Zo heb ik bijvoorbeeld een 9800 Pro met 128MB geheugen en een 256-bit geheugenbus.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:19

Cis

Knetic schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:35:
heej ik heb een radeon 9800 pro besteld maar ik kan er geen goede afbeeldingen van vinden
hij is van Xpertvision...

mischien dat ieman ff een goede foto kan posten dan weet ik hoe hij er uit ziet

verder wil ik even weten of de kooler die er op staat goed genoeg is:) of dat ik er better een andere op kan gooien

//kevin
Je hebt 'm al besteld?
Dan wacht je toch even 2 dagen? Dan maak je er zelf een foto van en deel je die foto met ons. Hebben wij ook meteen een mooie fot van een XpertVision op goede kwaliteit met een HxW > 600pixels :)

Of de koeling goed genoeg is, kun je denk ik wel vinden met de Search. Klik hiervoor in de bovenbalk op "SEARCH". Vervolgens je zoektermen invoeren en op ZOEK drukken. Dat zou je moeten helpen met een antwoord :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is het nut van eerst bestellen en dan pas op zoek gaan naar afbeeldingen :?

Als het belangrijk voor je is, voortaan eerst zoeken, dan pas kopen.
Is het minder belangrijk, gewoon geduld hebben en kijken hoe het er straks uitziet :z

Beetje onzinnige topic dus...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.