Haloa,
Ik heb freenx op mijn Debian server geinstalleerd, waarna ik een sessie kan opzetten.
Het probleem is alleen dat ik deze niet kan resumen, ik krijg dit scherm:
Server is NXSERVER - Version 1.4.0-04-CVS OS (GPL)
Client is Version 1.5

In mijn /var/lib/nxserver/db/running/session%randomgetal% staat:
Als ik deze een beetje edit, zie ik dit veranderen in het client scherm. Het lijkt er dus op dat de client deze info niet goed kan lezen.
Helaas kan ik niet versie 1.5 van de server gebruiken want deze is volgens mij commerciel geworden, en versie 1.4 van de client kan ik nergens vinden (ook is het vreemd dat een client niet .1 versie downwards compatible is)
Wie ken dit probleem en kan mij helpen? Google laat me in de steek.
Ik heb freenx op mijn Debian server geinstalleerd, waarna ik een sessie kan opzetten.
Het probleem is alleen dat ik deze niet kan resumen, ik krijg dit scherm:
Server is NXSERVER - Version 1.4.0-04-CVS OS (GPL)
Client is Version 1.5
In mijn /var/lib/nxserver/db/running/session%randomgetal% staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| sessionName=Debian display=1000 status=Suspended startTime=1140549355 foreignAddress=- type=unix-kde sessionId=ACF1DEB42F2ADC0CC6E570495E42BE7C creationTime=1140549355 userName=remco serverPid= screeninfo=1280x994x32+render geometry=fullscreen |
Als ik deze een beetje edit, zie ik dit veranderen in het client scherm. Het lijkt er dus op dat de client deze info niet goed kan lezen.
Helaas kan ik niet versie 1.5 van de server gebruiken want deze is volgens mij commerciel geworden, en versie 1.4 van de client kan ik nergens vinden (ook is het vreemd dat een client niet .1 versie downwards compatible is)
Wie ken dit probleem en kan mij helpen? Google laat me in de steek.