Toon posts:

Maxtor 6L250R0 : 127gb ipv 250

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte,

Ik heb een Harde schijf gekocht (Maxtor 6L250R0, die normaal 250gb als capaciteit heeft), en ik zit met een raar probleem dat ik enkel 127gb heb als opslagcapaciteit.
Weet iemand hoe je dit probleem kan verwerken?
Alvast bedankt;

Mvg,
Michael

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:03

Klippy

Still Game

OM FAQ / Beleid - Mijn HDD wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl die groter is?

Hier moet dan een verhaaltje van eerst zoeken en in de FAQ kijken voordat je post etc. etc., maar dat zal ik je besparen, mogen de moderators doen bij hun slotje :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Touchdomex mompelt iets met jumpers en staan verkeerd. Zet hem eerst eens op slave en dan niet gehalveerd

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:17

dj_dysaster

Stoom \o/

touchdomex schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:16:
Touchdomex mompelt iets met jumpers en staan verkeerd. Zet hem eerst eens op slave en dan niet gehalveerd
Ehm zo`n probleem heeft niks met master/slave of caps (die zit meestal op 32GB) te maken. T is een puur softwarematig probleem. In de link 2 posts naar boven staat idd de oplossing.

• Brede P
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hoeft niet perse softwarematig te zijn.
Aangezien de TS niet noemt wat voor mainboard hij heeft, zou het ook nog een beperking van zijn systeem kunnen zijn. Als het mainboard niet meer dan, ik geloof 24 bit(kan ook 28bits zijn) LBA, wordt hardwarematig niet meer dan 127GB ondersteunt. Dit zou ook nog een oorzaak kunnen zijn.
Ik gok echter op een XP zonder SP1 of SP2.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-02 13:54
Op de maxtor site staat een programmaatje dat iets als Maxblast 4 ofzow heet.
Download dat en hij zal het probleem herkennen en oplossen als het goed is.
Suc6! :)

[ Voor 98% gewijzigd door Ruben [NL] op 21-02-2006 21:29 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:36
Kleine regfix doet het truukje ook. Of gewoon XP Sp1/2 installeren :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is dus een typisch voorbeeld van een Frequently Asked Question. Daar hebben wij de mooie FAQ's voor :Y) Zie linkje Klippy.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.