I, for one, like Roman numerals
punt 1 is dit het verkeerde topic / forum onderdeel.
punt 2 ontbreekt echt alle informatie mbt een goede openingspost.
[ Voor 22% gewijzigd door midget op 21-02-2006 20:07 ]
Of gebruik een virusscanner
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Beetje zielig, maar ik denk dat je alles wel op het inet kunt vinden...
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 20:09 ]
Maar deo eens wat serieus. Je hebt al zoveel berichten gepost
[ Voor 26% gewijzigd door Touchdomex op 21-02-2006 20:10 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Misschien 'n virusscanner/Google zoektocht?
Verwijderd
RaZ schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:07:
Ga naar de huisarts, en vraag een anti-biotica kuur, deze minimaal de eerst komende 150 jaar 3x daags innemen.
Of gebruik een virusscanner
en het schijn toch vogelgriep te zijn...
I, for one, like Roman numerals
1) Ga weg
2) Ga op google kijken, en koop een virusscanner
3) Scan je computer
4) Als het probleem zich blijft voordoen, ga naar 5
5) Kom weer terug
6) Maak een nieuw topic, volgens de regels der kunst
Stappen 2 tm 6 zijn niet verplicht ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door Groever op 21-02-2006 20:12 ]
Beveiliging en Virussen - FAQ
Lees dit misschien eerst eens door.
Verder, hoe weet je dat je een virus hebt opgelopen, en nog belangrijker, welk virus?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Verwijderd
ja....inenten zijn ze het nog niet helemaal over eens...Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:12:
Sommige virussen vallen niet te genezen, daarvoor moet je van tevoren zijn ingeënt. Ik vrees dat dit zo'n geval is. Om verdere verspreiding te verkomen moet je jouw pc ophokken.
Mja jou pc is nu al besmet dus....als ik jou was zou ik em maar wegooien...
wel in een plastic zakje want als de vogels eraan gaan snuffelen dan heb je dat gezanik weer. Staan er 2 mannen voor je deur en vragen wat dat beest daar op straat doetVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:13:
Gewoon het raam openzetten en je pc naar buiten mikken..Denk dat het griepje dan wel over is
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:13:
Gewoon het raam openzetten en je pc naar buiten mikken..Denk dat het griepje dan wel over is
[ Voor 82% gewijzigd door vr6-only op 21-02-2006 20:15 ]
It ain't stupid if it works!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()