Hee,
Ik heb gezocht, en gezocht.
En een aantal antwoorden gevonden.
Ik wilde mijn PowerColor 9800pro flashen naar een 9800XT
Ik zag in deel 7 mijn powercolor driver er niet meer tussenstaan (in de andere delen wel, maar die link was dood) dus zag ik dat ik ook een Saphire 9800XT driver kon maken (Hynix geheugen oid)
Ik heb die dus gepakt, alles uitgevoerd. en het systeem gaf nog steeds 9800Pro aan,
Ik dacht dus, voer dan na de installatie en reboot van de nieuwe ATI drivers + Omega drivers NOG eens een flash uit, en dit keer dacht ik dat het werkte, maar na 10 seconde --> BSOD
Ik schrok me kapot en vreesde al voor het ergste.., en jawel hoor.
Zwart beeld. hij doet NIKS meer.
Kijk aub eens bij dit topic:
[rml][ ATI] 9800pro kapot geflashed??[/rml]
Allemaal die problemen heb ik! precies hetzelfde.
Er word gesproken van een "Blind flashfloppy" die ik er maar hoef in te duwen.
Maar waar vind ik die? ik heb de orginele drivers GELUKKIG nog op 2 backup media staan (o.a. usb stick dus ik kan ze via de laptop op de floppy zetten)
Maar nu? damn ik baal echt, want ik ga over 2 weken naar een lan party en zonder die kaart heb ik dus NIKS...
Please! please mensen van GOT. help mij waar kan ik een BLind flashfloppy vonden>?
Ik heb gekeken voor de software (DOS) in 9800Pro --> XT deel 7, maar die link is dood.
Aub!
--Mick
Ik heb gezocht, en gezocht.
En een aantal antwoorden gevonden.
Ik wilde mijn PowerColor 9800pro flashen naar een 9800XT
Ik zag in deel 7 mijn powercolor driver er niet meer tussenstaan (in de andere delen wel, maar die link was dood) dus zag ik dat ik ook een Saphire 9800XT driver kon maken (Hynix geheugen oid)
Ik heb die dus gepakt, alles uitgevoerd. en het systeem gaf nog steeds 9800Pro aan,
Ik dacht dus, voer dan na de installatie en reboot van de nieuwe ATI drivers + Omega drivers NOG eens een flash uit, en dit keer dacht ik dat het werkte, maar na 10 seconde --> BSOD
Ik schrok me kapot en vreesde al voor het ergste.., en jawel hoor.
Zwart beeld. hij doet NIKS meer.
Kijk aub eens bij dit topic:
[rml][ ATI] 9800pro kapot geflashed??[/rml]
Allemaal die problemen heb ik! precies hetzelfde.
Er word gesproken van een "Blind flashfloppy" die ik er maar hoef in te duwen.
Maar waar vind ik die? ik heb de orginele drivers GELUKKIG nog op 2 backup media staan (o.a. usb stick dus ik kan ze via de laptop op de floppy zetten)
Maar nu? damn ik baal echt, want ik ga over 2 weken naar een lan party en zonder die kaart heb ik dus NIKS...
Please! please mensen van GOT. help mij waar kan ik een BLind flashfloppy vonden>?
Ik heb gekeken voor de software (DOS) in 9800Pro --> XT deel 7, maar die link is dood.
Aub!
--Mick