Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Spyware] win2A.tmp wordt telkens aangemaakt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit sinds een aantal dagen met een probleem:
Sinds ik per ongeluk op Disney.com op een banner heb geklikt, heb ik een dailer binnengekregen. Dit is gelukkig geen probleem, want ik heb een ADSL verbinding, en geen modem in mijn PC. Maar nu wil het geval: elke keer als ik opstart wordt er in ik denk spaans gezegd dat de dialer niet kan opstarten, en na een paar keer op ok te drukken, zijn de foutmeldingen weg. Maar dan staan er bij mijn processen een aantal vreemde bestanden, zoals win2a.tmp, win234.tmp, en andere winxxx.tmp bestanden. Als ik deze wis uit mijn processen, zijn de spyware problemen weg. Dus ik probeer die bestanden win2A.tmp e.d. te wissen, maar ze zijn niet te wissen, ondanks dat ze gewist zijn uit mijn processen lijst. Ik heb op google gezocht, maar kon niets vinden. Ook heb ik een paar spyware scanners er overheen laten gaan, maar deze kunnen niks vinden.

Bij voorbaad dank...

[ Voor 2% gewijzigd door pasta op 21-02-2006 23:37 . Reden: huarez ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Welke windows versie draai je heb je al in safemode geboot en het toen geprobeerd te verwijderen? welke antispyware producten heb je al gebuikt? start het mee op met windows? ect.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hier wordt precies het zelfde probleem besproken:
Virus wat bestanden aanmaakt in de windows\temp map

Ey!! Macarena \o/

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Is i niet via softeware te deinstaleren
en anders ff een goede virus scanner.
Op www.virus.gr staat in de linker kolom een test van dieverse scaner.
Vergelijk daar je huidige scanner eens mee.
In instaleer hier vervolgens de beste scaner eens van

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is al opgelost... hij haalde op een gegeven ogenblik spyware binnen: CoolWWWsearch/ CoolWWW... Toen heb ik met spybot search & destroy die CoolWWW dingen eraf gegooid, en toen werden de bestanden ook niet meer aangemaakt.

edit: ik draai windows xp service pack 2

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 16:22 ]