Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

GPRS Gegevens Tele2

Pagina: 1
Acties:

• Johnsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03 21:07
Hoi,
Ik heb de mpx200 en gebruik deze sinds kort met een tele2 abbonement.
Ik wil dus ook van GPRS gebruik maken, nergens gegevens te vinden. Verschillende telefoons gebruikt bij de automatische instellingverzender maar ook dat werkt niet. Ik vond toen een Microsoft Smartphone ertussenstaan, maar nu werkt het niet meer "wegens veiligheidsredenen". Dan maar een email sturen of de instellingen ook hebben voor het handmatig in te stellen. Natuurlijk krijg ik dan weer een of andere telefoontroela die mij dit stuurt:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Voor uw vraag zouden wij u graag willen verwijzen naar uw handleiding of naar de fabrikant van uw toestel.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
:P grappig maar niet bruikbaar.

Mijn vraag is nu heeft iemand de gegevens van gprs (en wap als dat nodig is) van tele2?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:04
Na minder dan een minuut op de tele2 website:
link

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Johnsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03 21:07
ok het was een minder duidelijke zin maar toch:
Verschillende telefoons gebruikt bij de automatische instellingverzender maar ook dat werkt niet
deze heb ik dus al met meerdere telefoons geprobeert maar de mpx200 staat er niet tussen...

[ Voor 3% gewijzigd door Johnsel op 21-02-2006 18:01 ]

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:04
Staat uw toestel niet in de lijst? Neem contact op met de klantenservice 0900-241 1602
Eigenlijk bedoelde ik dit :P

offtopic:
Maarum.. ja, kiezen voor tele2 betekent niet kiezen voor kwaliteit en kennis bij de helpdesk...

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog