Toon posts:

Wat gebeurt er met AMD als Intel weer de beste is?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat zal er gebeuren met AMD, als intel weer de allerbeste processors maakt, met de beste performance, minste energiegebruik, en koelste chips. ( zoals conroe.)

Zal dat het einde zijn van de winst in hun marktaandeel?

En ga jij op de nieuwe processors overstappen?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dan begint het hele feest weer van voor af aan, maar dan probeert AMD Intel weer in te halen. En ik kies toch gewoon wat ik het beste vind qua prestaties en voor mijn portemonnee.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als, als? :?
Als Intel met betere procs komt, gaat AMD dat proberen te verbeteren gok ik zo, en andersom ook.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Je kan nooit op alles het beste zijn. Er er zullen ook 'fans' zijn die gewoon toch een AMD kopen.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41
Er zal waarschijnlijk altijd een verschil blijven tussen AMD en Intel. Intel CPU's zijn vaak beter/sneller in desktop zooi, terwijl AMD CPU's vaak sneller zijn in spellen.

AMD zal niet gelijk failliet gaan wanneer Intel snellere CPU's zou hebben, want Intel (of in ieder geval de CPU-afdeling) gaat toch ook niet gelijk kopje onder ook al heeft AMD snellere CPU's?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:23:
AMD zal niet gelijk failliet gaan wanneer Intel snellere CPU's zou hebben, want Intel (of in ieder geval de CPU-afdeling) gaat toch ook niet gelijk kopje onder ook al heeft AMD snellere CPU's?
Nee, want intel heeft ook ongelofelijk veel geld nog op de bank staan,

Dat kun je zien aan die 300 miljoen dollar, die ze hebben liggen voor marketing van ALLEEN de nieuwe centrino.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:27:
[...]

Nee, want intel heeft ook ongelofelijk veel geld nog op de bank staan,

Dat kun je zien aan die 300 miljoen dollar, die ze hebben liggen voor marketing van ALLEEN de nieuwe centrino.
Dat ze veel geld op de bank hebben staan betekend nog niet dat ze een onderdeel van het bedrijf lang zullen laten draaien als het alleen maar verlies lijdt. Daarom zei ik expres "of in ieder geval de CPU-afdeling".

Overigens zal AMD ook niet echt arm zijn, een bankrekening zoals Intel dat heeft zullen ze niet halen, maar AMD doet dan ook niet aan eigen moederborden, etc.

The devil is in the details.

Verwijderd

Beetje vreemd vind ik het om hierover te gaan speculeren. Appels met peren vergelijken en ik denk dat dat niet zo veel zin heeft. Dan zal waarschijnlijk hetzelfde het geval worden als met nVidia en ATI. De een probeert gewoon beter te worden als de rest. AMD is ook opgestaan terwijl Intel een groot marktaandeel had dus het zal wel goed komen denk ik... :/

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Ik zie niet in wat we kunnen speculeren over wat er mogelijk met AMD gaat gebeuren etc....

De wedloop wie de beste cpu maakt zal altijd blijven bestaan ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.