Hoi,
Ik heb ooit een goedkope versterker op de kop kunnen tikken een Koda
av 1068a

Deze is op heel wat feestjes mijn vriendje geweest door gewoon goed te werken en gruwlijk hard te gaan
(relatief dan he) . Gekopeld aan van die goedkope disco boxen (marquant).
Alleen zijn der nu 2 van de 4 eintoren deruit geklapt (volle sluiting). Heb ze eruit gesoldeerd en ben op zoek gegaan naar nieuwe. Maar nu is er een probleem ze zijn opgenummerd naar een koda nummer
KD 180 214 en KB 6880 230 en deze zijn niet door mij op internet te vinden.
Iemand enig idee of hier ook gewoon een soort standaard eindtor in kan ? Of er een vervangend nummer/ serie is of iets.
Heb mezelf suf gegoogled heb al bij diverse groothandels gezocht (nedis).
Owja de rest van de componeten is oke heb even de torren van het andere kaneel gewisseld en dan werkt het kanaal wel.
Ik heb ooit een goedkope versterker op de kop kunnen tikken een Koda

Deze is op heel wat feestjes mijn vriendje geweest door gewoon goed te werken en gruwlijk hard te gaan
Alleen zijn der nu 2 van de 4 eintoren deruit geklapt (volle sluiting). Heb ze eruit gesoldeerd en ben op zoek gegaan naar nieuwe. Maar nu is er een probleem ze zijn opgenummerd naar een koda nummer
KD 180 214 en KB 6880 230 en deze zijn niet door mij op internet te vinden.
Iemand enig idee of hier ook gewoon een soort standaard eindtor in kan ? Of er een vervangend nummer/ serie is of iets.
Heb mezelf suf gegoogled heb al bij diverse groothandels gezocht (nedis).
Owja de rest van de componeten is oke heb even de torren van het andere kaneel gewisseld en dan werkt het kanaal wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:08 ]