Automatisch Lyrics downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Nu heb ik een hele berg aan MP3 bestanden en wil ik graag de daarbij behorende lyrics (.lrc) bestanden hebben. Ik kan deze namelijk op mijn MP3 speler gebruiken. Het werkt allemaal want ik heb het met 1-tje geprobeerd.

Maar het probleem is dat ik me soms rot zoek naar de lyric files.

Nu heb een een leuke applicatie gevonden die automatisch files zoekt op het internet (EvilLyrics) van de bestanden die in iTunes, MediaPlayer of Winamp bijvoorbeeld worden afgespeeld. Nu haalt hij ook karaoke versie binnen als hij hem kan vinden op het net (.kas - denk ik dat de file is).

Nu kan ik zelf .lrc bestanden maken met die software, maar dat gaat ook niet helemaal lekker. Start een beetje op verkeerde plek enzo.

Ten eerste iemand die ervaring heeft met EvilLyrics (http://www.evillabs.sk/evillyrics/) die mij misschien kan helpen hoe dit maken van lyrics wat makkelijker gaat. Misschien zelfs omzetten van .kas naar .lrc ofzo?

Iemand die een soort gelijk programma kent dat wel/ook goed werkt?

Het gaat er eigenlijk dus om dat ik (het lieft allemaal automatisch) de .lrc bestanden kan downloaden van het internet terwijl ik de bestanden afspeel.

Het mag gerust een add-in van 1 van de bekende spelers zijn.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Winamp heeft de leolyrics plugin misschien is dat wat.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik heb hem even gedownload en geprobeerd, maar deze haalt ook alleen de tekst binnen. EvilLyrics is daar zelf iets beter in. Ik ben echt op zoek naar de .lrc bestanden.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 15:19

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik had hem al gezien, maar kon hem niet direct ergens downloaden. Heb hem gevonden en kan er nu wel samen met EvilLyrics wat mee doen.

Dank voor het meedenken alvast.

Gewoon even zelf lyric files maken werk overigens wel het best. En dan hoor je weer eens wat je allemaal hebt :)

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
is er zoiets ook voor windows media player??

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Google zal die vraag vast wel voor je beantwoorden. ;)

Signature

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
pasta schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:32:
Google zal die vraag vast wel voor je beantwoorden. ;)
ahaa. khad geen tijd meer voor google. kwou naar bet dusja.
Pagina: 1