Toon posts:

Welke spellen zullen AsuS XFX en dergelijk toevoegen 7900?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Of het zin heeft dit topic geen idee, maar in ieder geval wel voor mijn portemonnee.

Welke spellen denken jullie zullen fabrikanten als ASUS, XFX etc bij de nieuwe 7900GTX doen?

Ik zit te twijfelen om Call of Duty 2 te kopen en straks natuurlijk Elder Scrolls IV Oblivion, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik die spellen koop en dat ik ze straks dubbel heb omdat Nvidia ( of Asus ) het goede spellen vind om de kracht te tonen van hun nieuwe GPU.

Wie weet meer??

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 15:38

rg-mohwa

Phoe Hé

kneem aan dat je daar dan even naar kijkt zodra je de 7900 koopt

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:35
Waarom vraag je dat hier, dat kun je beter aan de fabrikanten/importeurs vragen lijkt me, of er moeten hier medewerkers van Asus/XFX, etc op het forum zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Punt is dat ik NU in ieder geval Call of Duty 2 wil gaan kopen en dat die volgens mij ook al bij de 7800 GTX erbij zat , zeggen jullie nu die kans is vrij groot dat ze dat straks ook weer gaan doen of zeggen jullie dat risico is vrij klein???

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:41
Wij zijn geen welkespellendoenfabrikantenbijhungraka's experts... Dus ook zelfs wij kunnen alleen maar raden :P

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:07

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zou zeggen vraag het aan Asus, XFX, etc?
Heeft trouwens zo goed als niets met PMG te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 21-02-2006 15:48 ]

ma ma ma ma ma macron one

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 15:38

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:46:
Punt is dat ik NU in ieder geval Call of Duty 2 wil gaan kopen en dat die volgens mij ook al bij de 7800 GTX erbij zat , zeggen jullie nu die kans is vrij groot dat ze dat straks ook weer gaan doen of zeggen jullie dat risico is vrij klein???
ik denk dat je beter ff langs de winkel kan gaan en vragen wat voor extra's er allemaal bij de 7900 zitten...

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:41
MaxBurn schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:47:
Ik zou zeggen vraag het aan Asus?
Heeft trouwens zo goed als niets met PMG te maken.
Subtiele wijziging- zo goed als

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Sorry maar ik snap niet wat je met dit topic wilt 8)7

Mail anders Asus wat ze voor softwarebundle bij hun nieuwe producten gaan doen. Bovendien een licentie kan je gewoon overdragen mocht je hem dubbel hebben :Y)

Dit is meer een SG topic, maar zelfs daarvoor denk ik dat het te weinig bestaansrecht heeft / dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.