Toon posts:

Donkere vlek op mijn TFT-notebookscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers, probleempje..
Heb nu een paar maanden een Toshiba M70-147 laptop en ben daar erg content mee. Probleem is alleen dat ik sinds een paar dagen een donkere vlek aan de bovenkant van mijn scherm heb zitten, toevalligerwijs (?) precies de plek waar ik de laptop altijd vastpak om uit de tas te halen. Nu denk ik dat ik dus te veel druk heb gezet op de buitenkant van het scherm waardoor die plek is ontstaan...
Dus: Kan ik die plek weer doen verdwijnen, en zo nee, denken jullie dat ik nog wat aan mijn uitgebreide garantie kan hebben?

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Garantie claimen. Als je hem pas een paar maanden hebt, kun je gewoon zeggen dat je het al vanaf het begin had.

Verwijderd

Topicstarter
Komt het vaker voor zonder dat er extra druk op het scherm is gekomen dan? Met andere woorden, wordt dat geloofd?

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tja, hij heeft uitgebreide garantie. Bij acer wordt dit vergoed (had kammeraad van mij). Bij Toshiba verwacht ik niet dat dit veel anders zal zijn

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 08:33
Zijne de vloeibare cristallen in het scherm die niet mooi verdeeld zijn. Heb dit ook gehad bij philips tft scherm. Werd bij Philips gewoon omgeruild ...

Verwijderd

Topicstarter
Zo, even een update van mijn probleempje...
Net eindelijk eens contact opgenomen met de servicedesk van Toshiba, en hen het verhaal uitgelegd. Daar kreeg ik te horen dat het een beetje een vaag probleem was, en dat hij er niets over kon zeggen. Ik moest hem maar opsturen dan zouden ze het onderzoeken. Wanneer er echter niets gevonden wordt, dan dien ik de verzendkosten (37,50 ex) en de onderzoekskosten (75 ex) gewoon te betalen. Nu wilde ik jullie vragen wat ik het beste kan doen.

Ter herhaling nog even het probleem:
Zeer waarschijnlijk is er door het herhaald met 1 hand oppakken van de laptop zoveel druk op de buitenkant van het scherm (Toshiba Trubrite) komen te staan dat er op de plekken waar mijn 4 vingertoppen zich bevonden donkere vlekken aan de binnenkant van het scherm zijn verschenen. Ik vind dat raar, want daar moet zo'n beestje toch tegen kunnen...

Tips waardoor ik de kans op uitbetaling van de garantie kan vergroten?

Verwijderd

Hier stond spam :>

[ Voor 94% gewijzigd door Ultraman op 26-06-2006 21:23 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Het lopen bedonderen van de garantie regeling om is dus niet de bedoeling, zelfs niet in lichte mate in dit geval. Technisch gezien is dat gewoon diefstal en hier hanteren we uiteraard netjes de Policy, die weer keurig verwijst naar de Nederlandse Wet. Daarom dus niet sjoemelen en dicht :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 26-06-2006 21:23 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.