Toon posts:

133Mhz of 100Mhz Geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus van de vakantie een nieuwe reepje 128MB kopen. Nu zit ik te denken wat ik dan beter kan kopen. 100Mhz of 133Mhz. Het schild maar een tientje. Ik heb geen 133Mhz mobo. Maar is het misschien handig om 133Mhz te kopen. Voor later bij een upgrade van mijn mobo? Heb ik gelijk goed geheugen. En of het wel kan, maar geloof het wel een 100Mhz op een 66Mhz gaat ook. Wat vinden jullie??

Systeem : Athlon600@606, GigaByte GA1XE mobo.

Verwijderd

Als je voor de zekerheid even op de site van je mobo kijkt, maar ik denk het wel, en ik zou het ook zeker doen, want ze zeggen altijd, dat het systeem toch naar de traagste kijkt... http://hardware.netmenu.nl

Verwijderd

Het zal wel werken maar je hebt er geen profijt van zolang je PC100 in je systeem hebt, en geen chipset die PC133 ondersteund... Je zou het met het oog op de toekomstige uitbreiding wel kunnen doen natuurlijk.. of het tientje ergens anders voor gebruiken ;)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

just buy it! (pc133 bedoel ik dan!)

altijd handig bij overklokken of voor later! of koop pc100 en een ijsje... (is een heel groot ijsje van f10,- een ijs?!)

Verwijderd

Topicstarter
Me heeft dus maar 133Mhz gekocht. Had geen trek in ijs ;)

Verwijderd

Topicstarter
Me heeft dus maar 133Mhz gekocht. Had geen trek in ijs ;)

Verwijderd

Goed werk guys...en dat voor een tientje verschil...

Ik hoorde trouwens dat die SDRAM prijzen weer omhoog gingen, komt dus net mooi uit!
Pagina: 1