Voor een project wat ik moet gaan maken is het de bedoeling dat een gebruiker één keer een groot bestand (1,5 / 2 Gb) kan downloaden. De beveiliging hiervan gaat via Forms Authentication.
Nu zou ik ook willen bijhouden of de gebruiker het bestand compleet binnen heeft. Zoniet, dan kan hij nogmaals inloggen en het opnieuw proberen.
Volgens mij kan je dit alleen maar op 2 manieren bewerkstelligen: via Filestream of via WriteFile.
Vraag 1
Is het aan te raden om een bestand op deze manier aan te bieden, en laten we zeggen dat er maximaal 5 gebruikers tegelijkertijd bezig zijn hiermee? Ivm geheugen e.d.
Vraag 2
Is er ook een andere manier om dit rond te breien?
Een FTP download iets is géén optie.
Nu zou ik ook willen bijhouden of de gebruiker het bestand compleet binnen heeft. Zoniet, dan kan hij nogmaals inloggen en het opnieuw proberen.
Volgens mij kan je dit alleen maar op 2 manieren bewerkstelligen: via Filestream of via WriteFile.
Vraag 1
Is het aan te raden om een bestand op deze manier aan te bieden, en laten we zeggen dat er maximaal 5 gebruikers tegelijkertijd bezig zijn hiermee? Ivm geheugen e.d.
Vraag 2
Is er ook een andere manier om dit rond te breien?
Een FTP download iets is géén optie.
[ Voor 4% gewijzigd door TeeDee op 21-02-2006 15:38 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored