Zit hier met het volgende probleempje:
Zojuist flightsim weer eens geinstalleerd op men nieuwe systeem om te kijken of het gewoon lekker draait.
Het draait idd fantastisch,. alleen wel in software mode! en dat is nou niet echt wat ik wil
het menu:
krijg ik niet zoals het hierboven eruit ziet,.
ik mis bijvoorbeeld de tabladen bovenin, en mijn schuifjes zijn regelrechte blokken.
Hoe krijg ik het voormekaar om het toch goed werkend te krijgen? Heb al vanalles geprobeerd.
Andere drivers,
Windowed/Fullscreen
Oc'd / non oc'd
Help
ik wil flightsim gewoon goed spelen!
[system specs]
Amd Athlon64 3700+
Asus A8N SLi
Asus 7800GT
1Gb DDR-400
300Gb hdd
[ps. heb de afgelopen 3 uur zitten zoeken op internet naar oplossingen, maar het probleem komt vrijwel niet voor voor zover ik heb kunnen vinden]
Zojuist flightsim weer eens geinstalleerd op men nieuwe systeem om te kijken of het gewoon lekker draait.
Het draait idd fantastisch,. alleen wel in software mode! en dat is nou niet echt wat ik wil
het menu:

krijg ik niet zoals het hierboven eruit ziet,.
ik mis bijvoorbeeld de tabladen bovenin, en mijn schuifjes zijn regelrechte blokken.
Hoe krijg ik het voormekaar om het toch goed werkend te krijgen? Heb al vanalles geprobeerd.
Andere drivers,
Windowed/Fullscreen
Oc'd / non oc'd
Help
[system specs]
Amd Athlon64 3700+
Asus A8N SLi
Asus 7800GT
1Gb DDR-400
300Gb hdd
[ps. heb de afgelopen 3 uur zitten zoeken op internet naar oplossingen, maar het probleem komt vrijwel niet voor voor zover ik heb kunnen vinden]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]