Shop 2 Date (SP2) patch

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik heb al een tijdje shop to date liggen van databecker.
Databecker bestaat niet meer in NL, en was overgenomen door invender, maar deze schijnt ook niet meer te bestaan.

Probleem is, shop to date heeft een patch nodig om te werken onder SP2, deze patch heeft heel lang online gestaan, maar nu niet meer.
Is er hier iemand die deze patch toevallig nog heeft en mij hier mee zou kunnen helpen ?
Ik heb databecker.de ook al gemaild, maar die stuurde mij een duitse patch, en deze vertaalde de software naar duits, dat was nou ook weer niet de bedoeling :)

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik heb een bedrijfje onder me zitten die dezelfde software gebruikt. Deze mensen hebben het nooit werkend gekregen. Ik heb nog voor ze gemailen naar becker maar nooit wat terug gekregen. De support voor de nederlandse versie is dus gewoon NIET aanwezig. In mijn ogen heb je de volgende opties:

- Gebruik een ander systeem voor de opzet van je webshop (shop2date is al zo oud ;))
- Richt een pc in zonder SP2
- Gebruik emulatie software om een pc te emuleren zonder SP2 voor onderhoud aan je webshop

Mocht je toch onverhoopt een pach kunnen vinden, laat het aub weten in dit topic.

Succes.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• macmouse
Ja zal ik doen. Ik heb hem werkend gehad hier ook, alleen omdat de patch online stond, heb ik hem niet bewaard.

• macmouse
kick

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Je hebt het hier echt over een pakket van HEEL lang terug. Tegenwoordig is hetgeen wat mensen gebruiken vooral oscommerce. Daarbij is dit tweakers, wij maken onze websites zelf ;)

Naja, hoop dat je het vindt.

SWIS

Verwijderd

een echte tweaker maakt zijn webshop toch gewoon compleet in kladblok???

[/lolmodus]

iid oscommerce zie je overal, als je iets herkenbaars en simples wil moet je dat nemen, als je iets niet herkenbaars (eigen stijl dus) moet je een ander pakket nemen inderdaad, er zijn zat andere pakketen die je naar smaak kan inrichten maar deze zijn vaak wel duur of zijn niet echt geweldig.

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Geen enkel pakket kan tippen aan een eigen of door iemand anders voor jou gemaakt systeem. Maar we gaan nogal offtopic zo ;)

SWIS

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nofi, maar waarom wil je uberhaupt een webshop onder windows XP draaien? Me dunkt dat je daar eigenlijk best wel een server OS voor kunt gebruiken - die zijn er voor gemaakt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

The_eagle, nofi, maar, shop2date genereerd een shop voor je en die uplaod hij dan naar een webspace. Dit is een gemakkelijke manier van een website maken.

Voorbeeld:

www.mrparfum.com

SWIS

• macmouse
Heb hem al, dus wie hem wil, mail me maar ff...

En waarom dit pakket, de tijd dat zin had om zelf te coden heb ik niet meer, dus dan maar zo, is een oud, maar prima pakket...

Verwijderd

post anders even hoe de patch heet, waar die vandaan komt.

dat is wel zo handg als iemand hem over bijvoorbeeld een jaar of 2 nodig hebt en jij misschien niet reageert, dan is het een "eeuwige vraag" ;)

• macmouse
s2dprosp2patch.zip

Maar ik vond hem toevallig op een backup-dvd, niet via internet.
Als iemand hem wil hosten prima...

• macmouse
Toevallig kom ik net een site tegen waar ze nog op staan....

http://www.variatrading.n...riatrading.nl/index2.html
(ook gemaakt in shop to date)
Pagina: 1