Ik ben bezig met Flash 8 waarin je bestanden kan uploaden en binnen PHP middels $_FILES weer kan oppakken volgens de bronnen op internet. Naast het bestand wil ik ook nog aanvullende informatie meesturen als zijnde een titel van het bestand, eventueel een korte omschrijving e.d. Ik kan daar werkelijk niets nuttigs over vinden wat mij enigsinds de goede richting op duwt.
Nu was ik in een ander topic al bezig met het versturen van een formulier en dat werkt nu wel verder goed. Alleen wil ik daar eigenlijk ook een bestand aankoppelen. En dat gaat niet zo makkelijk als in html waar ik de enctype van mn formulier aanpas een een input type="file" aan hang...
Heeft iemand hier ervaring mee en wat tips of informatie zodat ik dit kan realiseren?
Nu was ik in een ander topic al bezig met het versturen van een formulier en dat werkt nu wel verder goed. Alleen wil ik daar eigenlijk ook een bestand aankoppelen. En dat gaat niet zo makkelijk als in html waar ik de enctype van mn formulier aanpas een een input type="file" aan hang...
Heeft iemand hier ervaring mee en wat tips of informatie zodat ik dit kan realiseren?