Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 17:04
Ik sta op het punt een SD kaartje te halen voor mijn HPrx3715 nu kan ik een Kingston 1GB Elite Pro SD Card 50x krijgen, maar ook dezelfde maar dan standaard versie. Dit scheelt ongeveer 20euro. Maakt die 50x wat uit voor mijn PDA of niet?

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zou eventueel wat schelen met 't wegschrijven van 'n foto'tje

K weet niet of dat toestel 'n camera heeft en dat is waarschijnlijk toch geen 8 mp camera,
dus ik zou gewoon 'n standaard-kaartje kopen en voor die 20 euro een screenprotectortje.

(misschien kan 't ook wat schelen met 't wegschrijven van data tussen je pda en je comp..?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Het schijnt ook invloed te hebben als je er (grotere) kaarten van TomTom op hebt staan, maar dat kan ik niet met eigen ervaringen ondersteunen, ik heb die snelle kaartjes nog niet in m'n handen gehad..

• ergodyne1
ah, ok. Camera is 1.2megapixels, daar heb je hem niet voor nodig. Maar het is wel de bedoeling dat ik een hele uitgebreide Tomtom erop ga draaien. als dat veel uit gaat maken. Iemand ervaringen?

(off-topic Explorer 7 zet de postknoppen onderaan de site :| )

[ Voor 15% gewijzigd door ergodyne1 op 21-02-2006 13:26 ]

Verwijderd

Meestal is de lees- schrijfsnelheid bij dat soort apparaten beperkt door het apparaat zelf, niet het kaartje. Ik denk dat je met de goedkope dus ook wel af kan.

• ergodyne1
Elwood Blues schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:22:
Het schijnt ook invloed te hebben als je er (grotere) kaarten van TomTom op hebt staan, maar dat kan ik niet met eigen ervaringen ondersteunen, ik heb die snelle kaartjes nog niet in m'n handen gehad..
Weet iemand dit? anders bestel ik zo'n cheape...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:07

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij zijn er van dat soort dingen toch wel benchmarks te vinden :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ergodyne1
Ik heb ze nog niet gevonden...

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:28:
Meestal is de lees- schrijfsnelheid bij dat soort apparaten beperkt door het apparaat zelf, niet het kaartje. Ik denk dat je met de goedkope dus ook wel af kan.
Ja, idd, bij een PDA mag je blij zijn als je 1 a 2 mb/sec haalt. Kleine I/O's kunnen wel voordeel hebebn van een iets sneller kaartje. Echter is het vaak een combinatie toeval welke het beste resultaat heeft met een PDA.
Ik zou dus ook gewoon voor de goedkopere gaan.

Verwijderd

Orion84 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:42:
Volgens mij zijn er van dat soort dingen toch wel benchmarks te vinden :?
Er is wel een site met benchmarks van dSLR's en lees- schrijfsnelheid icm met verschillende kaartjes. Daar heeft het vaak wel zin om niet de goedkoopste te kopen afhankelijk van het model camera (==prijs).
Pagina: 1