Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
K weet niet of dat toestel 'n camera heeft en dat is waarschijnlijk toch geen 8 mp camera,
dus ik zou gewoon 'n standaard-kaartje kopen en voor die 20 euro een screenprotectortje.
(misschien kan 't ook wat schelen met 't wegschrijven van data tussen je pda en je comp..?)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
(off-topic Explorer 7 zet de postknoppen onderaan de site
[ Voor 15% gewijzigd door ergodyne1 op 21-02-2006 13:26 ]
Verwijderd
Weet iemand dit? anders bestel ik zo'n cheape...Elwood Blues schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:22:
Het schijnt ook invloed te hebben als je er (grotere) kaarten van TomTom op hebt staan, maar dat kan ik niet met eigen ervaringen ondersteunen, ik heb die snelle kaartjes nog niet in m'n handen gehad..
Ja, idd, bij een PDA mag je blij zijn als je 1 a 2 mb/sec haalt. Kleine I/O's kunnen wel voordeel hebebn van een iets sneller kaartje. Echter is het vaak een combinatie toeval welke het beste resultaat heeft met een PDA.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:28:
Meestal is de lees- schrijfsnelheid bij dat soort apparaten beperkt door het apparaat zelf, niet het kaartje. Ik denk dat je met de goedkope dus ook wel af kan.
Ik zou dus ook gewoon voor de goedkopere gaan.
Verwijderd
Er is wel een site met benchmarks van dSLR's en lees- schrijfsnelheid icm met verschillende kaartjes. Daar heeft het vaak wel zin om niet de goedkoopste te kopen afhankelijk van het model camera (==prijs).Orion84 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:42:
Volgens mij zijn er van dat soort dingen toch wel benchmarks te vinden