kan MORTAL.exe niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-03 10:08
ik krijg elke keer de melding kan MORTAL.exe niet vinden en hij kan bijna niks meer opstarten:

windows mediaplayer
regedit noem maar op
hij doet niks meer.

greetz rockforce

hoop dat jullie me kunnen helpen

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51

St@m

@ Your Service

Heb je geen virus? Van mortal.exe heb ik nog nooit gehoord.. tja, misschien mortal kombat, maar dat lijkt me hier niet aan de orde.
Zou je misschien nog even kunnen vermelden of je een virusscanner hebt, welke windows je draait enz enz..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-03 10:08
St@m schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:44:
Heb je geen virus? Van mortal.exe heb ik nog nooit gehoord.. tja, misschien mortal kombat, maar dat lijkt me hier niet aan de orde.
Zou je misschien nog even kunnen vermelden of je een virusscanner hebt, welke windows je draait enz enz..
er staat windows 98 op en er draait sophos antivirus software op

je kan zelfs geen rechtermuis op deze computer doen en andere dingen openen om precies te achterhalen welke versie van 98 het is

greetz rockforce

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:32
Het lijkt mij het beste als je gewoon win98 opnieuw installeerd, of over deze versie heen installeerd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

rockforce,

Op deze manier kunnen we niet zoveel met je topic - ik mis een heleboel informatie (sinds wanneer heb je dit probleem bv), een goede topic titel (welke Windows versie draai je?) en ik mis eigen inzet van jouw kant. Wat we in ieder geval verwachten van een topic op GoT is dat je eventjes aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem / vraag op te lossen, waar je zoal op gezocht hebt en wat je tegenkwam op die zoektocht en wat er niet werkte.

Omdat dit allemaal ontbreekt ga ik je topic sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.