Systeem Specs:
AMD 2400+ @ 145mhz FSB (al minstens een halfjaar)
768MB DDR Werkgebeugen
A7n8X-X Mobo (Asus)
420Watt Voeding van Enlight
CDROM+DVD
2x WDC 80GB 7200RPM
Wlan kaartje
een uurtje geleden viel de stroom ineens uit (midden in een potje CS-S
) na 10min vond essent dat de stroom wel weer aan mocht
maar nu ik de computer opstart krijg ik telkens de volgende 2 errors van Zonelabs Security Suite:
"Validation failed for C:\windows\system32\VSINIT.dll. You Probably are missing a ncessary root certificate" en dezelfde voor vsdata.dll
Ik heb geprobeerd de software netjes te verwijderen via configuratie scherm -> software, maar zodra de uninstaller start krijg ik die zelfde 2 fout meldingen weer achter elkaar.
Ok, hmm software opnieuw gedownload, maar zodra ik de software probeer te installeren, krijg ik weer dezelfde error!
Ik heb al gekeken of er nog processen van Zonelabs draaien, maar dat is niet het geval (want hij start gewoon helemaal niet op).
Ik krijg deze errors niet weg, en ook zonelabs er niet meer op
nu zit ik zonder virusbeveiliging en firewall.
Ik wil de software niet weghalen met de delete knop omdat ik dan vermoed dat ik dan alsnog erors blijf houden en dat ik dan alsnog geen zonelabs opnieuw kan installeren.
Dit is de eerste keer dat dit gebeurt bij een stroomuitval.. (jaja haaksbergen hier
) en ik snap eigenlijk niet goed hoe dit nu kan... maarja.. tis gebeurd!, heeft iemand tips/ideen, een registry fix? of nog andere opties?
Alvast bedankt!
grtjes... een mede tweaker
AMD 2400+ @ 145mhz FSB (al minstens een halfjaar)
768MB DDR Werkgebeugen
A7n8X-X Mobo (Asus)
420Watt Voeding van Enlight
CDROM+DVD
2x WDC 80GB 7200RPM
Wlan kaartje
een uurtje geleden viel de stroom ineens uit (midden in een potje CS-S
"Validation failed for C:\windows\system32\VSINIT.dll. You Probably are missing a ncessary root certificate" en dezelfde voor vsdata.dll
Ik heb geprobeerd de software netjes te verwijderen via configuratie scherm -> software, maar zodra de uninstaller start krijg ik die zelfde 2 fout meldingen weer achter elkaar.
Ok, hmm software opnieuw gedownload, maar zodra ik de software probeer te installeren, krijg ik weer dezelfde error!
Ik heb al gekeken of er nog processen van Zonelabs draaien, maar dat is niet het geval (want hij start gewoon helemaal niet op).
Ik krijg deze errors niet weg, en ook zonelabs er niet meer op
Ik wil de software niet weghalen met de delete knop omdat ik dan vermoed dat ik dan alsnog erors blijf houden en dat ik dan alsnog geen zonelabs opnieuw kan installeren.
Dit is de eerste keer dat dit gebeurt bij een stroomuitval.. (jaja haaksbergen hier
Alvast bedankt!