Toon posts:

[XP] Wizard afbeelding afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met de wizard afbeelding afdrukken in windows xp.
Wanneer ik een afbeelding wil afdrukken mbv de wizard worden alle foto's uit de desbtreffende map geladen.. vervolgens kan iuk hier de fotos die ik wil afdrukken selcteren..

Mijn vraag is, hoe kan ik ervoor zorgen dat hier alleen de foto die ik daadwerkelijk wil afdrukken weergegeven wordt?

Omdat ik met mappen werk waarin 400 of meer foto's opgeslagen staan werk, is dit erg lastig wanneer eerst alle fotos ingeladen worden...

Alvast bedankt!!!

Met vriendelijke groet,
MC System

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hoe moet het systeem weten welke fotos jij wilt afdrukken als jij ze niet selecteert? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:58:
Hoe moet het systeem weten welke fotos jij wilt afdrukken als jij ze niet selecteert? :)
Ik open een afbeelding in windows-viewer voor afbeeldingen.., kies vervolgens onderin voor afdrukken..
Dan krijg ik een schermpje waarin al mijjn fotos uit die map worden ingeladen (de foto die ik dus wil afdrukken staat hier standaard aangevinkt..)

Ik hoop dat je hier wat mee kunt..

Verwijderd

Als je 1 foto selecteert en kiest voor afdrukken, laadt ie inderdaad alle foto's in.
Maar ik heb hier een map met 200 foto's en dat gebeurt in een fractie van een seconde.
Is het probleem dan de snelheid of iets anders?

Als je meerdere foto's selecteert, weergeeft ie alleen maar de geselecteerde foto's.
Niet alle foto's in de map.

Is dit een oplossing?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je meerdere images in de verkenner selecteert en dan rechtermuis > print komt er geen lijst, maar enkel de geselecteerde plaatjes.
Ik kwam dit topic op een ander forum nog tegen, waarin dus staat dat het niet echt te omzeilen is....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters