Noppenschuim bevestigen aan binnenkant kast, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.069 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb al een hele tijd van dat zwarte noppenschuim in huis, voor de geluidsisolatie van mijn PC. Ik heb hierbij al contactlijm en dubbelzijdig plakband geprobeerd, maar door de poreuze structuur van het spul blijft het eigenlijk niet echt goed zitten.

Waar hebben jullie de beste ervaringen mee?

Verder nog tips t.a.v. noppenschuim in je PC?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 10:31

DaRoot

Some say...

Bisonkit heb ik ooit daarvoor gebruikt. Zit er goed vast mee..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:31
Ik heb dat spul in mijn auto zitten en vastgemaakt met dubbelzijdige tape, dus geen dubbelzijdige plakband. Blijft redelijk goed zitten, 1x per maand ofzo ligt het los maar het hangt recht boven mijn subwoofer en ik neem drempels en kuilen in de weg *niet al te voorzichtig* ;)

[ Voor 35% gewijzigd door GH45T op 21-02-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09-2024
Lijmspray werkt bij mij goed. Extra voordeel: ook weer makkelijk los te trekken indien nodig.

[ Voor 54% gewijzigd door watzie op 21-02-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watzie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:32:
Lijmspray werkt bij mij goed. Extra voordeel: ook weer makkelijk los te trekken indien nodig.
Zelf geen ervaring ermee... maar watzie kan weleens gelijk hebben.. Check: http://www.2cooltek.com/archives/case104_1.html

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb mijn pc helemaal vol zitten met dat spul.

Heb het gewoon ietsjes groter uitgesneden en op die manier klemt het vanzelf goed, zit nog wel wat dubbelzijdig tape onder.

Heb het zo al een aantal jaren zitten en het heeft nog nooit los gelaten.

Verwijderd

tesa power strips?:P kan je het er ook weel gemakkelijk uit halen als dat moet :P (dat si dat spul van de reclamedat die vent een poster van de muur scheurt omdat zijn voetbalclub achter staat en evenlater winnen ze weer maar heeft hij ze poster al van de muur gescheurt
en een andere man die gebruikt die tesa powerstrips en die kanhem makkelijk weer ophangen)

edit: is dit wel verstandig om te isoleren? het hous immers ook warmte vast lijkt mij kan je dan niet beter voor een paar euro stillere coolers halen :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 14:59 ]

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:57:
edit: is dit wel verstandig om te isoleren? het hous immers ook warmte vast lijkt mij kan je dan niet beter voor een paar euro stillere coolers halen :?
Als je nou de isolatie gebruikt en de stillere coolers dan lijkt het me wel goed kunnen.

Ik heb het ook geprobeerd een keer, maar ik merkte weinig verschil. Als je het doet moet je wel zorgen dat je je hele kast doet (niet alleen het deurtje bijv.).
Maar zorg er ook voor dat je zeker weet dat je temps goed blijven. Dus de airflow niet in de weg zitten met het isolatie materiaal.

[ Voor 6% gewijzigd door sajoku op 23-02-2006 15:04 ]

Pagina: 1