Beste ...
Ik heb een thuisnetwerk met 2 pc's:
PC1: Windows XP(MCE) +Service pack 2
Laptop1: Windows XP+Service pack 2
de pc's zien elkaar wel,
Als ik vanuit pc1 naar pc2 ga kom ik wel in de gedeelde mappen,
Als ik vanuit pc2 naar pc1 ga krijg ik de melding:
\\PC1\Share is niet toegangkelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtiging voor deze netwerkbron. Neem contact op het de beheerder van de server als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.
Onvoldoende opslagruimte op de server beschikbaar om deze opdracht te verwerken
Ik heb vanalles geprobeert en ben achter de oplossing alleen helaas is het geen oplossing voor mij.
Als ik mijn drive waar de shares op staan die basic is omzet naar dynamic dan kan ik zonder problemen connecten naar de shares. Echter het grootste probleem is dat Windows MCE niet kan werken met dynamic disk, dan werkt media center extender niet en daarvoor heb ik juist een MCE machine aangeschaft.
Ik heb een thuisnetwerk met 2 pc's:
PC1: Windows XP(MCE) +Service pack 2
Laptop1: Windows XP+Service pack 2
de pc's zien elkaar wel,
Als ik vanuit pc1 naar pc2 ga kom ik wel in de gedeelde mappen,
Als ik vanuit pc2 naar pc1 ga krijg ik de melding:
\\PC1\Share is niet toegangkelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtiging voor deze netwerkbron. Neem contact op het de beheerder van de server als u wilt weten of u toegangsmachtigingen hebt.
Onvoldoende opslagruimte op de server beschikbaar om deze opdracht te verwerken
Ik heb vanalles geprobeert en ben achter de oplossing alleen helaas is het geen oplossing voor mij.
Als ik mijn drive waar de shares op staan die basic is omzet naar dynamic dan kan ik zonder problemen connecten naar de shares. Echter het grootste probleem is dat Windows MCE niet kan werken met dynamic disk, dan werkt media center extender niet en daarvoor heb ik juist een MCE machine aangeschaft.