[word naar pdf] tekst verschuift

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
8)7 8)7

ik wil een word documentje afdrukken, maar wanneer ik dit probeer (of naar pdf of gewoon naar de printer, dan merk ik dat de tekst een fractie lager komt dan op het scherm. Op zicht niet zo erg, maar ik heb op sommige plekken lijnen staan en daar staat na het printen de tekst dwars doorheen.
Is dit een instelling in word die ik vergeet?

8)7

the things we fear most have already happened to us

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

misschien bij bestand -> pagina instelling
tweede tab papier -> papierformaat instelling veranderen? vaak staat die op letter in plaats van a4 ....

of bij je printerinstellingen dat daar letter als papierformaat ingesteld staat, heb het vaak genoeg bij HP printers gezien dat je daar alsnog je papierformaat handmatig op A4 moet zetten.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
Nee dat is het allemaal niet, papierformaten staan allemaal goed. Ik heb een word document met pagina's op A6 en daar print ik het ook naartoe, maar op het moment dat het geprint is, is alles wat onderstreept is, bijna alsof het doorgehaald is.
Heel veel printers geprobeerd van verschillende merken ook distiller op verschillende "standen"

resultaat blijft hetzelfde

the things we fear most have already happened to us