Mpeg omzetten naar dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Hallo

Ik heb zelf al een hoop gezocht en ook een hoop programma's geprobeerd maar kan niet vinden wat ik zoek.

ik heb een x aantal kleine mpegs die ik aan elkaar help gemaakt met een mpg joiner, omdat het afkomt van x aantal mini-dvd's.
nu heb ik 1 bestand van 15gb en die wil ik dus verdelen over een aantal dvd's om zo in een standalone dvd speler af te kunnen spelen.

wie kan mij wat tips geven?
met welk programma zou ik dit kunnen doen?

hoeft niets speciaal mee gedaan te worden , alleen splitten en branden

bedankt

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat je op www.doom9.org en www.vcdhelp.com echt heel ver komt :)

[ Voor 6% gewijzigd door GGS_206 op 21-02-2006 10:47 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
heb beide links bekeken, en ook verschillende tools gedownload en uitgeprobeerd

geen van deze doet echter wat ik zoek

als je kijkt naar pinnacle of ulead , deze doen wat ik zoek echter ondersteunen niet de mogelijkheid om het over meerdere dvd's te verspreiden en dat is juist wat ik zoek.

nog iemand een suggestie?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02 23:06

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan de bestanden toch makkelijk zelf splitsen en ze dan bijvoorbeeld via Nero op DVD branden. Lijkt me niet echt een proleem. Voor het splitsen zijn extreem veel goede programma's te vinden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, als je niet specifiek aangeeft wat je gedaan hebt en waarmee je vast loopt, kunnen wij je niet helpen. Als je een stap voor stap guide wil hebben, ben je hier op het verkeerde adres, die staan er al zat op internet.

Als je nou duidelijk zou aangeven wat je geprobeerd hebt en wat er dan precies niet lukt, konden we je daar mee helpen, nu vraag je gewoon om iets wat al 100keer op internet staat...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.