Ik heb sinds een week de Samsung LE26M51.
Verder heb ik:
- Digitale TV van KPN (dus met zo'n Samsung single-tuner boxje erbij).
- een Pioneer home cinema set
- een laptop met S-video out en VGA.
De Pioneer is gewoon met scart aangesloten...
en de digitale TV single tuner ook gewoon met scart...
en scart is zo analoog als de pest... (snap ik sowieso niet van digitale tv... komt het digitaal binnen wordt het weer analoog gemaakt... maar ok.. ik had geen kabel-aansluiting in huis vandaar).
De laptop met VGA aansluiten levert wel ok beeld...
Maar ik vind het beeld van de Pioneer niet echt denderend.. en die van de digitale TV al helemaal niet.
Mijn vraag is nu:
Kan ik deze dingen niet met andere kabels aansluiten om zo meer uit mijn TV te halen?
Zo ja, welke kabels raden jullie aan?
Ik heb gezocht in de diverse HDTV topics, er staat veel info over in maar niks over welke aansluitingen + kabels het beste is om te gebruiken..

Dit zijn de aanwezige aansluitingen.
thanks!!
Verder heb ik:
- Digitale TV van KPN (dus met zo'n Samsung single-tuner boxje erbij).
- een Pioneer home cinema set
- een laptop met S-video out en VGA.
De Pioneer is gewoon met scart aangesloten...
en de digitale TV single tuner ook gewoon met scart...
en scart is zo analoog als de pest... (snap ik sowieso niet van digitale tv... komt het digitaal binnen wordt het weer analoog gemaakt... maar ok.. ik had geen kabel-aansluiting in huis vandaar).
De laptop met VGA aansluiten levert wel ok beeld...
Maar ik vind het beeld van de Pioneer niet echt denderend.. en die van de digitale TV al helemaal niet.
Mijn vraag is nu:
Kan ik deze dingen niet met andere kabels aansluiten om zo meer uit mijn TV te halen?
Zo ja, welke kabels raden jullie aan?
Ik heb gezocht in de diverse HDTV topics, er staat veel info over in maar niks over welke aansluitingen + kabels het beste is om te gebruiken..

Dit zijn de aanwezige aansluitingen.
thanks!!
I was born intelligent - education ruined me