Toon posts:

heeeeelllllppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc amd thunderbird 900@1177 mhz is niet meer.:'(
ik zit nu achter een p166 te kloten.
ik draaide eerst op intel pIII 800 en ben overgestapt op amd omdat het goedkoper was maar ik ben nu na 2 maanden al het vertrouwen in die :r amd kwijt.
amd sucks en vooral de thunderbird of te wel thunderknurft :r :r :r :r
wat is nu beter om intel opnieuw aan te schaffen of gewoon de hele kl%^$#zooi het raam uit te k*&^*&eren??

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Och, hij heeft zijn AMD laten afsterven..
Maar dat kun je ook wel met een Intel hoor !
Ga nou niet meteen zeuren dat AMD slecht is, je hebt 'm gewoon te hoog opgefokt !

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

*zucht*

prutser

Verwijderd

Topicstarter
steun
kneuter

Verwijderd

Tsja.........
Je kunt clokken of je kunt het niet.....

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 16:16
Whahahaaa!
OC'en heeft dus ook nadelen/risico's, tis maar dat je het weet

Verwijderd

Precies
prutser

Verwijderd

Als je zelf je systeem niet kan bouwen/installeren moet je het iemand laten doen die er wat meer verstand van heeft en ook de juiste componenten/revisies/drivers gebruikt.

Verwijderd

ja, als je de shit niet snapt begin er dan niet aan en vooral niet aan overclocken als je het niet snapt!

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Wat wil je nu eigelijk horen ?? Ohoh wat ben je zielig :? Of dat Intel idd beter is :? Of dat je niet de enige bent die zijn procje om zeep helpt :?

Verwijderd

AMD Shit haha

AMD K7Classic 500 -->> 850
AMD K7Classic 650 -->> 950

Duron 600@950 KT7 1.8v
Duron 600@950 KT7 1.8V
Duron 600@1000 KT7 1.8v
Duron 650@1050 KT7Raid 1.8V en gaat ook nog verder
Duron 650@1000+ (gaat nog veel verder) 1.75V Abit KT7 Raid
Duron 700@1100 1.8v AOpen AK73 Pro
Thunderbird 900@1124 KT7 1.8V

En amd is troep ja zekers :) ... allemaal door ik gebouwt :D en amd is troep :D

Prutser >:)

Verwijderd

Loser.

Eerst je spullen verkloten. En dan de fabrikant de schuld geven.

Ontzettende loser |:(

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Je hebt zeker een poosje geleden hier ook al gepost toen er een thread kwam van net zo'n prutser die kwam uitjanken omdat ie dacht dat je geen koeler nodig hebt op een CPU. Ook dat ding in rook op laten gaan.

Tsja...als je niet weet waar je mee bezig bent kan je beter het OC'en overlaten aan de profi's onder ons!

Mijn Athlonnetje 600 draait toch mooi op 850Mhz *D

Kom de volgende keer maar een keer langs, dan leg ik je nog eens uit hoe je wél goed kan overklokken.

Knurft >:)

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

slotje?

Verwijderd

:r

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Hoezo slotje? Hij kan 'm nu als sleutelhanger gebruiken. Wel een dure, maar ja...:'(

OC'en is een kunst apart, dat weten we allemaal wel. Het is alleen, naar mijn bescheiden mening, onjuist om meteen AMD af te katten, net zoals het onterecht is om Intel af te katten (als het een Intel chippie was geweest).

Overklokken gaat gepaard met risico's. Je bent er zelf bij als je gaat OC'en. Dan moet je, vind ik, niet meteen gaan schelden op de fabrikant. Er zijn zat tweakers hiero die een 900Mhz wel lekker vet op 1100Mhz hebben lopen. Kwestie van ervaring en goed koelen.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 19:00 schreef Bendertino het volgende:
slotje?
Sorry hoor maar jij vraagt wel erg vaak om een slotje he?

Hou liever gewoon je pedaalemmer dicht of doe je beklag in het stoute usertjes of lieve adjes forum ofzo.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ach joh maak je niet druk !

Wat kost nou zo'n processor ?

Niks toch !? >:)

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:52 schreef SledGeMan het volgende:

Duron 700@1100 1.8v AOpen AK73 Pro
euh? mijn duron gaat maar tot 800 met 1.8 volt :( en haalt daarbij ook nog eens 50 graden.

Verwijderd

Slaat dat op?
Als je heb nu niet overgeklokt had en hij ging kapot, tsja dan kan ik het me iets meer (nog steeds bijna absoluut niet) voorstellen dat AMD bagger/ander woord is :D
Je moet altijd in stapjes overklokken, kijken of het goed draait/niet te warm wordt en dan verder gaan! (Maybe heb je dat wel gedaan, maar blijkbaar niet goed). En je hebt toch nog garantie lijkt me?

Verwijderd

Ik vraag me toch af hoe die het gepresteerd heeft
want me heb een Dondervolgel 850mhz
hem deze per ongeluk (( NOT )) met alleen me video kaart erin opwezen fokken en kwam doet op 11 x 100 !!! en cpu werd stressed 56 graden (( koeling was standaard geval ))

iedergeval na 10 minuten liep die gewoon vast resetten hielp niet meer want na het bios kwam ie niet verder ..

me heb toen gewoon bios ge cleared .

en hupsakee alles opnieuw ingesteld ..
en nu draait ie keurig 850mhz @ 1000 lekker stabiel :) en hij is slechts 42 Graden met een Spire Orb (( deze met een 8 cm Fan erop ))

en ja .. wel met koeitje draaien natuurlijk!!

Verwijderd

nielo1, kom je bij mij in de inrichting of is dat te hoog gegrepen :?

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
AMD is maakt absoluut goeie procs die best wat klappen kunnen hebben. 2 voorbeelden die ik zelf heb meegemaakt:

k6-2 450: na installatie van een brander kwam er een tierapje in de fan van m'n koeler -> proc werd zo heet dat je je vingers brandde (blaar dus). Trek het tierapje er weer uit -> proc koelt snel af en geen probs meer -> knip tierapje af ;)

Duron 650@950: Keertje vergeten de stekker van de koeler erin te doen (domme lul!!!|:() Proc werd binnen enkele sec. zeer heet (afblijven was mijn devies, ik nl geen zin in nog een blaar). Rustig een kwartiertje wachten tot ie weer afgekoeld was, stekker erin gestopt en weer aan -> no probs :).

Dus ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar dat zal niet best zijn geweest...

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:36 schreef nielo1 het volgende:
mijn pc amd thunderbird 900@1177 mhz is niet meer.:'(
amd sucks en vooral de thunderbird of te wel thunderknurft :r :r :r :r
Denk je echt dat je met een intel 900 tot 1177 was geraakt zonder waterkoeling e.d. ???

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 19:10 schreef Konijn het volgende:

[..]
euh? mijn duron gaat maar tot 800 met 1.8 volt :( en haalt daarbij ook nog eens 50 graden.
Die van mij word stresst 43 Graden en idle 23 ... standaard coolertje van SPire :D ... gewoon mzzl met proccessors gehad denk ik

Verwijderd

**steun**

koop een playstation

Verwijderd

van 900 in 1 keer naar ruim 1100 met een TB is nagenoeg zelfmoord, als je slim was had je eerst een tijd 1Ghz gedraaid testen en zo en kijken hoe warm ie wordt, maar nee meteen sky high met dat ding, nu is inderdaad in de processorhemel beland en dat is heel hoog denk ik, dus gefeliciteerd..!!!

Verwijderd

sjees nielo LAMA ! KOOP GEWOON EEN NINTENDO !

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Op maandag 22 januari 2001 22:22 schreef jumperfree het volgende:
**steun**

koop een playstation
Op maandag 22 januari 2001 22:31 schreef mala het volgende:
sjees nielo LAMA ! KOOP GEWOON EEN NINTENDO !
Ik zou hem dan toch aanraden om een gameboy te kopen, anders zou die de snoeren nog wel is verkeerd aan kunnen sluiten, en wie weet blaast hij dan zijn playstation op ???

hoe krijgt ie t voor elkaar :? :r

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Iedereen die zegt dat hij een prutser is en slecht is is zelf een sukkel. Zoiets kan iedereen overkomen. Hij had toevallig een die niet goed was gebouwd. Je hebt ze die net iets hoger komen dan andere, maar je hebt natuurlijk ook omgekeerd.
Ik zeg niet dat AMD slecht is maar bij Intel gebeurd dit minder...dat merk je ook aan de portemonee AUWWWW (intelprijzen=onacceptabel)

Het slaat nergens op om hier te posten hoe hoog je zelf komt, das totaal OFFTOPIC (niet dat dit zo'n boeiend topic is...wat verwacht die gast eigenlijk voor reactie's op deze thread???) en erg kinderachtig, en als je het niet met me eens bent EAT ME

...gamen blijft leuk...

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
HM jah tis lullig voor je, maar om nou gelijk AMD de schuld te geven. JIJ hebt hem ge-oc-ed, dus dan neem je risico's. En soms willen ze dan doodgaan als je te ver gaat en niet goed koelt. Ik begrijp ook wel dat je boos bent ed. Maar dat hoef je nog niet hier te posten en zeker niet op de manier hoe je het nu doet. Er is de laatste toch al zoveel gezeik op GoT en zeker weer een flame tussen intel en amd is nou niet echt prettig.

Dus... FOEI !!! ;)

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Wel jammer voor je ... maar niet al te slim

koop je toch gewoon n nieuwe ... >:)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

hij liep 277mhz hoger deze warmte ontwikkelaar en nu is hij niet meer laten we allen 1 minuut slitlte nemen omdat koos kansloos alias pruster hem om zeep heb geholpen laten we allemaal een laatste nagedachtenis posten en deze amd eren

afz mijn amd engel hahahahah

p.s. als je wil oc'en moet je eerst goed koelen laat dat een wet zijn

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zielig mannetje zeg.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1