Beeld valt weg na het bekijken van video

Pagina: 1
Acties:

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-07 21:21

hbsJR

All rounder

Topicstarter
Geachte tweakers.net,

Huidig is door een kapotte Geforce FX5700 256 mb een nieuwe in zijn plaats gekomen. De Geforce 6600 256 mb AGP 8x. Ik heb hem zelf ingebouwd en na veel kloot en trek werk starte mijn computer op.

Na het opnieuw instaleren van grafische drivers werkt de kaart goed. Maar nu duid er soms een lastig probleem voor mij op. Het probleem werkt als volgt, ik heb nu bij een aantal video's dat het beeld wegvalt. Dat doormiddel ik een link open, bijvoorbeeld http://www.yourfilehost.c...n&file=harassedatwork.wmv
Hij laadt de video, maar plots begint alles mega te stotteren en klapt mijn beeld op zwart. Het enige wat ik nog zie is: No signal input

Wat heel bizar is, is wanneer ik de video download en dan via winamp of videolan afspeel zijn er duidelijk geen problemen. Hij speelt hem rustig af en er zijn verder geen reboots of zwarte schermen. Dus het lijkt wel of alleen het probleem optreed wanneer ik sommige video’s benader via internet. Gelukkig doet hij dit niet bij alle, alleen bij bepaalde video’s.

Zelf weet ik niet welke specs jullie nodig hebben, dus ik zal proberen een zo’n duidelijk mogelijk beeld te schetsen van mijn computer:

Windows XP home – Service pack 2, met de laatste patches
ASUStek Computer INC “k8n”
NVidia Geforce 6600 AGP 8X
AMD Athlon 64 3000+ 2000 mhz

Grafische driver - 81.98_forceware_winxp2k_english

Indien jullie nog wat nodig hebben hoor ik het graag,

Robert

====
EDIT

ik gooi er even een kleine edit in. Zelf ben ik even oplossings gericht gaan kijken..
WANNEER gaat het mis: Zodra er een instructie via windows media player word geladen
dus ik heb even de nieuwste versie geinstaleerd van windows media player, het probleem lijkt opgelost... zo niet ga ik mijn beklag weer doen in deze topic

[ Voor 12% gewijzigd door hbsJR op 21-02-2006 12:04 ]