Om mij even helemaal aan de FAQ te houden (http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/19908858) dit topic waarop hopelijk iemand mij kan helpen met het vinden van een goede gamepc van onder de 2000 euro.
| Een game laptop voor onder de 2000 euro. | |
Ik ben sinds kort op zoek naar een laptop als desktop vervanger. Binnenkort moet ik een tijd naar het buitenland en wil daar graag nog wat leuks te doen hebben. Ik zoek een laptop van onder de 2000 euro waar dus ook op gegamed kan worden. | I I N F O R M A T I E |
Waar ikzelf aan zat te denken wat er in zou moeten komen:
| E I G E N I D E E |
| Bij sites als www.promedion.nl www.sager.com www.alienware.com zie ik vele van bovenstaande laptops, alleen vraag ik mij af, welke voldoet aan mijn eisen en is het goedkoopste. Er zijn teveel laptopaanbieders die net weet iets anders aanbieden. De laptops van alienware (hoe mooi ze van binnen ook mogen zijn) vind ik oerlelijk van de buitenkant trouwens) | O N D E R B O U W I N G |
| Tot slot nog deze vraag, zijn er ook externe pcisloten? Ik heb er nooit van gehoord, maar ik wil graag mijn WINDOWS MCE OS op die laptop installeren en met een geschikte tvkaart tv kunnen kijken. Ik heb nu een Hauppage 150MCE, maar ja, die zit in mijn desktop. | V R A G E N |
www.promedion.nl www.sager.com www.alienware.com | B R O N N E N |