Ik ben van plan een heel nieuw systeem te kopen, voornamelijk bestemd voor gamen.
Ik hoef niet alles top-notch, en de bestbuy guide van januari 2006 beviel mij wel, met wat kleine aanpassingen en het weglaten van veel (naar mijns inziens onnutige dingen) kwam ik hier op uit:
-Moederbord: Asus A8N SLI SE 110,00
-Processor: AMD Athlon 64 3500+ Venice 218,00
-Geheugen: 2 x 1GB PC3200 DDR (TwinMos) 162,99
-Harddisk: Hitachi Deskstar T7K250 250 gig 111,00
-Case: Antec LifeStyle Sonata II (incl 450 watt voeding) 107,00
-Videokaart: Club 3D Radeon X1800XL 340,99
Toen ik vanavond het hele zwikkie wou bestellen, besloot ik toch even de reacties bij de BBG even te lezen, en ik kwam nogal wat 'schokkende' dingen tegen:
-de case zou geen goede airflow hebben, en de voeding onvoldoende
-het moederbord zou heel wat problemen hebben
-de twinmos stripjes zouden niet samenwerken met het moederbord (ondanks wat de asus-site vermeld)
weet iemand of deze roddels kloppen en of ik hier inderdaad problemen mee krijg?
Ik ben niet echt een die-hard tweaker en zal ook niet al te gekken dingen met mijn systeem uit gaan halen.
wijzigingen en tips zijn meer dan welkom
Ik hoef niet alles top-notch, en de bestbuy guide van januari 2006 beviel mij wel, met wat kleine aanpassingen en het weglaten van veel (naar mijns inziens onnutige dingen) kwam ik hier op uit:
-Moederbord: Asus A8N SLI SE 110,00
-Processor: AMD Athlon 64 3500+ Venice 218,00
-Geheugen: 2 x 1GB PC3200 DDR (TwinMos) 162,99
-Harddisk: Hitachi Deskstar T7K250 250 gig 111,00
-Case: Antec LifeStyle Sonata II (incl 450 watt voeding) 107,00
-Videokaart: Club 3D Radeon X1800XL 340,99
Toen ik vanavond het hele zwikkie wou bestellen, besloot ik toch even de reacties bij de BBG even te lezen, en ik kwam nogal wat 'schokkende' dingen tegen:
-de case zou geen goede airflow hebben, en de voeding onvoldoende
-het moederbord zou heel wat problemen hebben
-de twinmos stripjes zouden niet samenwerken met het moederbord (ondanks wat de asus-site vermeld)
weet iemand of deze roddels kloppen en of ik hier inderdaad problemen mee krijg?
Ik ben niet echt een die-hard tweaker en zal ook niet al te gekken dingen met mijn systeem uit gaan halen.
wijzigingen en tips zijn meer dan welkom