Toon posts:

ATI Sapphire Radeon 9600 XT 256 MB - Alternatieve koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veel gelezen op het internet maar nog steeds niets wijzer...............

Ik heb de Radeon kaart nu enige tijd en vindt het geluid dat de koeler produceert toch wel erg vervelend.

Wie heeft een dergelijke kaart en heeft een geruisloze oplossing gevonden met een andere koeler?

Welk merk? Zalman of Arctic Cooler?

Ik ben niet zo heel erg technisch dus voor mij is het gemak van de installatie ook belangrijk

Verwijderd

Bij "Arctic Cooling" en "Zalman" staan lijsten met compatible vga coolers. Als je het dan nog niet zeker weet dan kun je je (waarschijnlijk net als ik nu doe) je het laplazerus zoeken op google en nog niks vinden. Pak een schuifmaat en meet het na. Daar ben ik nu namelijk ook mee bezig omdat er over een RX600XT MSI ook niks te vinden is. Dus als er iemand is met deze kaart? Let vooral op de condensatoren (die zwarte cilindertjes). ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 14:58 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je weinig kennis hebt; zou ik initieel Arctic roepen. Ben zelf erg tevreden over de montage van hun Silencers voor de GF6-series. Maar ja, geen idee wat ze voor Ati hebben liggen, maar ik heb tot op heden 3 Zalmans heat-pipes gemonteerd en 2 Arctic Silencers en het tijdsverschil per montage is ongeveer 15 minuten in het voordeel van Arctic.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

mijn 9600xt is passief gekoeld met een zalman heatpipe koeler.
Dal lukt met de silencer niet, die heeft toch weer een fan.
Misschien een aardig puntje ter overweging

Verwijderd

Topicstarter
zo'n zalman heatpipe cooler is dat een beetje te doen voor een leek?

Verwijderd

als je goed leest wel ja :Y)

in het montage voorschrift bedoel ik eh :p

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 11:38 ]

Pagina: 1