Een collega op 't werk heeft een dongletje met de Bluesoleil drivers erbij. Deze werkt erg lekker met mijn telefoon (T-Mobile Compact). Ik heb een stereo bluetooth headset met AD2P profiel (de Motorola HT-820), en die kan communiceren met m'n laptop en de Bluesoleil driver (zodat ik lekker in de trein de nieuwste Rutger leert Stappen kan kijken, met 't geluid over m'n bt stereo headset). Nu heb ik zelf een dongletje zonder Bluesoleil licentie. Ik wil graag een nieuwe dongle kopen waar deze driver/ondersteuning standaard inzet...
Jammer genoeg is dat makkelijker gezegd dan gedaan, 'even' opzoeken welke hedendaagse (en goed verkrijgbare) dongles die Bluesoleil driver hebben is onmogelijk. Ik heb al gekeken op de site van de Bluesoleil, maar ze hebben geen lijst met gelicenseerde dongles. Weten jullie wellicht een aantal dongles die deze driver meegeleverd hebben, en waar ik ze kan kopen?
Jammer genoeg is dat makkelijker gezegd dan gedaan, 'even' opzoeken welke hedendaagse (en goed verkrijgbare) dongles die Bluesoleil driver hebben is onmogelijk. Ik heb al gekeken op de site van de Bluesoleil, maar ze hebben geen lijst met gelicenseerde dongles. Weten jullie wellicht een aantal dongles die deze driver meegeleverd hebben, en waar ik ze kan kopen?