Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24
Een collega op 't werk heeft een dongletje met de Bluesoleil drivers erbij. Deze werkt erg lekker met mijn telefoon (T-Mobile Compact). Ik heb een stereo bluetooth headset met AD2P profiel (de Motorola HT-820), en die kan communiceren met m'n laptop en de Bluesoleil driver (zodat ik lekker in de trein de nieuwste Rutger leert Stappen kan kijken, met 't geluid over m'n bt stereo headset). Nu heb ik zelf een dongletje zonder Bluesoleil licentie. Ik wil graag een nieuwe dongle kopen waar deze driver/ondersteuning standaard inzet...

Jammer genoeg is dat makkelijker gezegd dan gedaan, 'even' opzoeken welke hedendaagse (en goed verkrijgbare) dongles die Bluesoleil driver hebben is onmogelijk. Ik heb al gekeken op de site van de Bluesoleil, maar ze hebben geen lijst met gelicenseerde dongles. Weten jullie wellicht een aantal dongles die deze driver meegeleverd hebben, en waar ik ze kan kopen?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
ik had er een gekocht van conceptronic (mail hun evt, ik heb de usb2.0, bluetooth 2.0 dongle).. of die van inkoopacties.net is ook met bluesoleil

[ Voor 24% gewijzigd door StanTheMan op 20-02-2006 23:23 ]

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:40
Vodafone city points , die verkopen een bleutooth dongle met bleusoleil. 24,99

• jpiscaer
Op IA.net zie ik er geen meer staan... Ik zal eens kijken welke die van Conceptronic is, en welke ze bij Vodafone verkopen...

Die Conceptronic is neem ik aan de Conceptronic Bluetooth® 2.0 USB Adapter 40M (CBTU2) of de 200M (CBT200U2)?

Deze twee hebben voor zover ik 't snel even zie (drivers gedownloadt), de goede BlueSoleil driver. Ongeveer 20-25 euro, dus niet eens zo duur!

[ Voor 56% gewijzigd door jpiscaer op 21-02-2006 16:58 ]

• jpiscaer
Ik kan nu bevestigen dat in ieder geval de Conceptronic Bluetooth® 2.0 USB Adapter 40M (CBTU2) werkt met de BlueSoleil driver :D. Wat mij betreft kan dit topic dicht. Iedereen bedankt voor je reacties!