incompatible tv system wat gaat er mis?

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Regelmatig geeft mijn dvd recorder aan incompatible tv system dit komt omdat de dvd een ntsc is en ons systeem pal. Nu kan ik de dvd op ntsc zetten, maar dan is alles zw-wit. (logisch)

Ik denk dat ik na de install van een andere nero-versie problemen hier mee heb gekregen, wat gaat er mis. Ik heb het idee dat het een vinkje ofzo aan moet zetten. Gisteren had ik ook zo'n film (everything is iluminated) die deed het niet en na wat opnieuw lezen ging het opeens wel.

Het zal vast wel ergens te vinden zijn, maar met search kan ik niets vinden.

THX

btw, tv is een 9jaar oude philips breedbeeld en dvd is een panasonic dmre-85 hdd/dvd recorder van 1 jaar oud

www.casarodriguillo.com

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet sinds een nieuwe NERO install, het is sinds je NTSC versies van films download... Hoe je NTSC naar PAL omzet, (lastig!) staat op meerdere plekken op het forum en internet beschreven.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Pinin

Pinin

Topicstarter
ik denk het niet, ik weet ook niet zeker of het door de nieuwe install. komt. de meeste moderne dvd's spelen ntsc als pal af, maar met het inlezen gaat iets mis, denk ik.

edit- nu ging het weer wel goed, je hoort de speler telkens opnieuw proberen om het te lezen/scannen

[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 20-02-2006 22:51 ]

www.casarodriguillo.com

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Weet niet meer precies wat het was... maar het heeft met de Panasonic DVD-Recorder te maken.

Mijn vader heeft namelijk dezelfde speler en had ook vaak de melding over incompatible systeem etc... Ik zal dit topic even bookmarken en vanavond ff reageren wat hij er precies aan gedaan heeft.

WWW.RC5.NL

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ben benieuwd, nu blijft de dvd die eerst bleef weigeren het gewoon doen :?

*gaat weer even googlelen

www.casarodriguillo.com