Toon posts:

Speculatie: Gaat AMD de prijzen verlagen X2 Dual Core

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik sta op het punt mijn systeem up te graden. ( kwestie van een weekje en dan maak ik weer een van de vele webshops gelukkig )

Punt is, ik hoor de laatste tijd van diverse mensen dat AMD de prijzen gaat verlagen van de X2 series. Wie weet hier meer over?

Als het al gebeurd op welke termijn is dit dan te verwachten? ( Is het gebruikelijk voor AMD om tijdens de Cebit de prijzen te verlagen als nieuwe modellen worden aangekondigd? )

Let the topic begin.
:*)

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 12:07
Ja meestal is het gebruikelijk om de prijzen te verlagen na een tijdje. Je zou dan bijv. een X2 4200+ voor de prijs van een X2 3800+ hebben.

Echter is het probleem dat er dus een nieuw socket uitkomt. En aangezien die dan in het begin relatief populair is (Kijk!!! ik heb al een M2) zal de prijsverlaging zich vooral tot dat moment laten wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Barre_Code op 20-02-2006 20:33 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tja, je kan altijd wel wachten op een prijsdaling, maar dan zal je blijven wachten.
Als je klaar bent om een nieuwe pc aan te schaffen dan wel onderdelen te upgraden moet je dat gewoon gaan doen. Binnen een maand is alles toch weer oud en minder waard, daar kom je niet onderuit.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zo kunnen we nog wel honderden koffiedikkijkende topics starten over mogelijke prijsdalingen van de hardware. Dat heeft weinig zin :+ Prijzen zullen altijd gaan dalen. Heb je het nu nodig, koop het dan. Anders kun je wel eeuwen wachten.

Nutteloos topic dit, dicht dus.

Dit topic is gesloten.