Toon posts:

Images mergen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om met bv. UltraISO van 4 cd-images 1 image te maken zodat ik deze op DVD kan branden. Ik heb al wat gekeken op de website van UltraISO maar ik ben nogal noob voor dit soort zaken.

Alvast bedankt

Verwijderd

geen antwoord op je vraag, maar je kan ook de vier ISO's op de DVD branden en vervolgens iets van daemon tools om ze te mounten. Misschien een optie.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat het voor een nog grotere leek is dan ik, dus dan zal ik hem eerst nog Deamon Tools moeten uitleggen. Maar misschien komt er wel iemand met de oplossing. Ik wacht geduldig af in ieder geval :)

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 18:31
Mount alle CD's een voor een, kopier alle bestanden, ook verborgen bestanden in een MAP op je harde schijf, BRAND alle bestanden in de map (niet de map zelf) op een DVD, klaar. Voor games geldt dat je dan wel een patch moet gebruiken.

Is dit wat je zoekt?

=/\= System Status =/\=

Verwijderd

Topicstarter
Jah dit werkt zeker, maar kan je nog iets zeggen over die patch bij games(in dit geval NFS: MW)

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Je kunt ook even de image er weer opzetten, alle updates binnenhalen en een nieuwe image maken van 1 bestand. Je zult altijd zien dat je loopt te klooien en de image niet meer werkt :P

Verwijderd

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ??

installeer WinRAR als je dat al niet hebt en pak die ISO's gewoon uit naar 4 verschillende directories en brand deze vervolgens op DVD.
Pagina: 1