Toon posts:

[XP Home] Activatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen: Ik heb een legale windows XP Home. Met een eigen legale cd key. Het probleem is het volgende. Ook al heb ik wel 5 keer windows geactiveerd, steeds krijg ik de melding dat ik windows moet activeren. Bij elke poging, zowel telefonisch als via i-net, wordt de activatie met succes beëindigd. Wat gaat er fout dat windows dit me blijft vragen na elke reboot?
alvast merci!

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06-2025
tja, als het niet lukt moet je maar verder zoeken naar een crack of registry hack. of bel morgen microsoft (020-5001005 uit mijn hoofd)

beetje apart wel dat het bij je legale versie niet goed werkt. :z

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:39

Urk

Microsoft bellen lijkt me de beste oplossing. Wanneer mensen hier een oplossing gaan geven oogt dat in mijn ogen nog steeds als een crack o.i.d.

Heb je al geprobeerd te activeren met Admin rechten? (in geval dat je bijv. geen rechten heb op een gebied van het registry)

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:39

Urk

n1els schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:06:
tja, als het niet lukt moet je maar verder zoeken naar een crack of registry hack. of bel morgen microsoft (020-5001005 uit mijn hoofd)

beetje apart wel dat het bij je legale versie niet goed werkt. :z
Kies gewoon in de Activation wizard voor "activate by phone", dat nummer kun je volgens mij 24/7 bellen.

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06-2025
Urk schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:07:
[...]

Kies gewoon in de Activation wizard voor "activate by phone", dat nummer kun je volgens mij 24/7 bellen.
maar dat heeft ie al geprobeerd, zegt ie

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-03 13:24

Daywalk3r

Walks at night 2

Heb je de tijd in de bios en windows goed staan?? Mischien dat het daar aan ligt??
Da's gewoon zo een 1,2,3 ideetje van me..

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Pagina: 1