Dual DVI problemen

Pagina: 1
Acties:

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 14:55
Sorry voor de titel maar kon geen beter omschrijving bedenken..
Ik heb een heel raar probleem en ik weet niet of het aan de videokaart ligt of waaraan maar wellicht herkent iemand het..

Eerst wat specs:
Asus A8N-SLI mainboard (new)
3700+ AMD64 (new)
1024 400mhz A geheugen (new)
2x Maxtor SATA in raid (120GB per stuk)
1x ATA 250 gb WD hd (new)
Sapphire Radeon X1900XT 512MB PCI-E 2x DVI (new)
2x Beline 102019 19" TFT monitor (new)
550W Coolermaster Powersupply (new)
2 optische drives en 1 flopply drive
XP Pro + sp2 en alle updates

Alles waar new achter staat is in de afgelopen 2 weken gekocht.
Ik heb de laatste officiele drivers van de ATI site geinstalleerd (Catalyst Control Center Package dus 6.2 drivers) en dan inclusief Microsoft .NET Framework. Als mijn pc draait is er niets aan de hand, beide monitoren op DVI aangesloten en alles werkt perfect maar als mijn pc een paar uur heeft uitgestaan dan gaat 1 monitor niet meer aan en blijft ie op het andere net voor het windows aanmeld scherm hangen. Ik moet dan hemel en aarde bewegen om het weer werkende te krijgen. 1 monitor afkoppelen helpt soms.. maar dat werkt maar bij 1 van de monitoren de ander doet het dan sowieso niet.. laatst kreeg ik nadat ik op reset drukte veel fouten in scandisk waarna niets meer werkte in XP
kon geen backup meer maken en kreeg continue van alles en nog wat foutmeldingen. Nu heb ik maar weer een clean install gedaan op de ATA drive want voorheen zette ik windows steeds op SATA in raid schijven maar daar kon ik nu ook niet meer op installeren, steeds foutmeldingen zoals dat de drivers van sata niet gevonden konden worden op de diskette waar ze wel op staan terwijl ze in eeste instantie wel met F6 gevonden werden maar daarna ineens niet meer gekopieerd konden worden bij de install... Om een einde te maken aan dit lange verhaal.. enig idee waar dit aan kan liggen? VGA, monitor (zou ik vreemd vinden) ander probleem? SATA + Nforce4?

tips zouden fijn zijn want ik word hier enigszins gestoord van..!
Dank..