Battlefield 2, crasht met nieuwe maps

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb wat nieuwe maps gedownload (mappack 1) en wilde deze in singleplayer eens even gaan bekijken. Zodra na het laden de gegevens gecontroleerd worden en ongeveer klaar zouden moeten zijn (wanneer ik dus wapen en plaats zou moeten kiezen) crasht het spel terug naar de desktop. De standaardmaps werken nog prima, en volgorde maakt ook niet uit (eerst oude map spelen dan nieuwe oid). Iemand ideeen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Zou dit kunnen zijn omdat deze maps geen waypoints bevatten voor de bots? :) Probeer anders eens een niet-dedicated server op te zetten met een van de mappen en probeer er dan eens in rond te lopen. Dan zou het opzich gewoon moeten werken.

• Brent
  • Nu online
Het zijn maps als Strike_At_Karkand_2 en operation_power_failure. Ik heb net effe je raad opgevolgd en dan werken de maps wel prima, alleen helaas geen bots om een beetje mee te oefenen ;)

• Brent
  • Nu online
Iemand? Singleplayer werkt nog steeds niet.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:33

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Crash zegt het toch al? Die maps bevatten (waarschijnlijk) geen waypoints voor de bots en werken dus niet in SP.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Brent
  • Nu online
Maar waarom zijn ze dan wel zichtbaar in SP en selecteerbaar en laadbaar? Ik heb ook een aantal maps, die idd geen SP zijn en dus ook helemaal niet in het SP menu te vinden zijn.

Pagina: 1