Toon posts:

[Google] Links naar mijn website niet herkend?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn website bij een behoorlijk aantal web directory's aangemeld (en deze is daarin ook opgenomen). Ook staan er links naar mijn website vanaf een aanal andere pagina's. Het gaat in alle gevallen om one-way links.

Als ik nu echter mijn Google pagerank check op
http://www.pagerank.net/pagerank-checker/
dan staat deze nog steeds op 0/10.

Sommige van de sites die naar mij linken hebben zelf een goede pagerank (bijvoorbeeld 3 of 4). Dit moet dan toch ten goede komen aan mijn eigen pagerank? Is er iemand die ervaring heeft met pageranks en weet wanneer je ongeveer (het hangt natuurlijk van zowel het aantal links als de kwaliteit van de pagina's die naar je linken af) naar 1/10 zou moeten gaan met je website?

Ik vroeg me af of alle links die naar mij online staan wel herkend worden door Google. Als ik in google intik:
link:www.mijnpagina.nl

dan worden lang niet alle links die er zijn getoond en de links die getoond worden varieren ook nog eens per keer dat ik de bovenstaande opdracht geef aan Google. Is dit wel goed/normaal dat niet steeds gewoon alle links gegeven worden?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 10:32
Het is normaal dat Google niet alle links terug geeft, dat is nooit het geval.
Houd er verder rekening mee dat, zeker met een nieuw domeinnaam, het enkele weken kan duren voordat je goed geindexeerd wordt.

Maar waarom vraag je dit nie tin het grote SEO topic, als j die uberhaupt al had gezien en gelezen?
[rml][ SEO] Tips & Trucs[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dat andere topic had ik inderdaad nog niet gezien. Dat ga ik sowieso doorlezen en dan eventueel daar nog vragen stellen. Zo'n topic zocht ik nou net, heel fijn dus.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Signature

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:51:
Bedankt, dat andere topic had ik inderdaad nog niet gezien. Dat ga ik sowieso doorlezen en dan eventueel daar nog vragen stellen. Zo'n topic zocht ik nou net, heel fijn dus.
Deze kan daar dan wel verder zoals je zelf aangeeft :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.