MediaCenter op normale breedbeeld CRT-TV

Pagina: 1
Acties:

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01 22:27
Hallo,

Ik ben van plan om binnenkort een MediaCenter PC aan te schaffen. Maar nu is mijn vraag, is het mogelijk om zoiets op een "ouderwetse" breedbeeld TV aan te kunnen sluiten? En krijg ik dan ook goede beeldkwaliteit?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ja hoor, dat kan best. Maar, er is één grote maar, het is niet geschikt voor je gewone windows desktop en tekst ed. Je kan dus niet gaan zitten surfen op internet via je htpc, je kan waarschijnlijk niet eens lezen wat je voor url intikt. Het is wel uitermate geschikt voor films als je het correct aansluit en afstelt.

Ik zou ook eens zoeken op scart via de d-sub vga aansluiting :)

• bassie91
Ah, das nou jammer... Daar wilde ik hem nou ik net ook voor gaan gebruiken :'( Dan wordt het toch maar een DVD/HDD-Recorder ;)

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

voor Media Center functionaliteit is een gewone (liefst 100Hz) breedbeeld prima geschikt hoor!
daarom is in MC gekozen voor grotere lettertypen.
je wilt toch gewoon TV kijken en opnemen? met een DVD recorder kan je toch niet op Internet?
gewoon aansluiten die hap!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Een Sapphire Radeon 9600pro 128mb, kan je dit zonder tvtool goed gebruiken maar gewoon met standaard geleverde drivers? In mijn laptop zit een 9700 en daar gaat dit perfect mee.

Door tv-tool kan windows namelijk niet in standby :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• bassie91
Daar heb je helemaal gelijk in... Ik ga dan toch maar eens kijken voor een Media Centertje.
Pagina: 1