Joystick verbinden aan toetsen

Pagina: 1
Acties:

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09-2025
Ik zoek naar een programma dat de joystick-assen en knoppen kan verbinden met bepaalde toetsen.
Deze wil ik gebruiken om bepaalde zken in games met de joystick te doen i.v.m. RSI-klachten.

Ik heb gezocht, tot mijn onderarm het weer helemaal gehad had :'( , op internet (ook hier) maar kan geen programma vinden.

Aantal joy-to-keyboad-progs geprobeerd, voldeden niet (JoytoMouse3, Joy2kbd, AutohotkeyInstall en Joymouse).

Kan iemand mij helpen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Ik hoop dat je het snel kunt vinden... ik begin dezelfde klachten te hebben. heeft iemand tips om het te verhelpen/voorkomen?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Het is theoretisch zo te maken in vb.net

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Los programmaatje, dus WOS --> Software Algemeen.

offtopic:
Om het maar gezegd te hebben: een te overwegen goed alternatief is een maand geen games ;)

Maar ik ken er helaas verder ook geen. Maar inderdaad is het op zich waarschijnlijk een goede kandidaat voor Software voor nop! :P

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 20-02-2006 19:20 . Reden: klandidaat? klandidaat? kandidaat! ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• FrankNLD
offtopic:
Om het maar gezegd te hebben: een te overwegen goed alternatief is een maand geen games ;)

Of een maand niet werken. 8)

Maar dat is helaas een te kostbaar alternatief.

• FrankNLD
Autohotkey lijkt toch het juiste progje te zijn.
Was niet echt totgankelijk voor mij in eerste instantie. Ik ben me nu aan het verdiepen in het schrijven van de scriptjes voor dit prog. Veel mogelijkheden blijkbaar, heb allen nog nooit scrips geschreven.

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 22:25
ik gebruik zelf joytokey om foobar met mijn xbox controller te bedienen, werkt perftect (dus ook met normale controllers)

veel instell mogelijkheden echt een aanrader.

• FrankNLD
_/-\o_

precies het soort prog dat ik zocht :*)

Ik krijg alleen de verbinding tussen de assen niet (links.rechts, voor en achter verbinden met de pijlen van toetsen bord niet aan de praat. :?

Linkermuis verbinden aan joystickknop 1 wel.

• FrankNLD
Ik kom er net achter dat de as van de joystick maar 1 keer de toets doorgeeft en niet continu.
Ook niet als ik het op autofire zet.

Iemand een suggestie?

Edit: gefixt, autofire moest op alle asssen worden toegepast. 8)7

Edit2: Maar werkt niet in-game (CS2).

Edit3: Lopen gaat supersloom in BF2, autofire staat op max 30x per sec.

Edit4: Alles werkt nu, geen autofire werkt wel. Wel verdraaid lastig te besturen en jammer dat je de 3e as niet in kunt stellen.

Bedankt Govegan!

[ Voor 77% gewijzigd door FrankNLD op 20-02-2006 22:12 ]

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 22:25
hehe, graag gedaan.
Pagina: 1