Toon posts:

Digitale geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen:
Ik wil een geluidskaart waar een digitale uitgang op zit, en het liefst eentje met ook een digitale ingang.
Welke kan ik nemen en wat is daar de prijs van? :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoek ff lekker zelf voordat je met zo'n vraag komt |:( Je hebt vast wel eens van de SoundBlaster Live! gehoord, en we hebben ook nog zoiets als een Pricewatch.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Een Soundblaster Live (5.1) Platinum (ongeveer 550 piek) of een Terratec Soundsystem DMX (niet X-Fire, dus..) voor 300 piek..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 18:20 schreef Exirion het volgende:
Zoek ff lekker zelf voordat je met zo'n vraag komt |:( Je hebt vast wel eens van de SoundBlaster Live! gehoord, en we hebben ook nog zoiets als een Pricewatch.
eej Barry, bij Pricewatch staat niet of het digitaal is, en ik heb zelf de Live 1024, en die is mooi NIET digitaal.

Verwijderd

SBlive 1024 heeft mooi wel een digitale uitgang, hangt hiero aan mijn MD-deck!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:36 schreef mbitnl het volgende:
SBlive 1024 heeft mooi wel een digitale uitgang, hangt hiero aan mijn MD-deck!
Nee, je MD Deck hangt aan je SB Live... Hij heeft nl. alleen maar een digitale uitgang en het ging ook om een dito ingang..8-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 22 januari 2001 18:41 schreef Gretzky het volgende:

[..]
Nee, je MD Deck hangt aan je SB Live... Hij heeft nl. alleen maar een digitale uitgang en het ging ook om een dito ingang..8-)
Als je een paar draadjes aan je kaart soldeert (aan de pinnetjes op de print) dan heb je zowel een digitale in- als uitgang.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1