Toon posts:

Opzoek naar online filmposters

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik ben opzoek naar online filmposters van bekende films. Liefst in groot formaat.
Voor een show bij ons opschool ga ik een muur met posters maken van bekende films maar me de gezichten vervangen door leerkrachten. Nu is het probleem dat ik posters wil maken en dus graag over een A5 formaat bestand zou beschikken om de posters uit te maken kwestie van niet te veel pixels te zien bij het afdrukken. Heeft dus iemand een website waar ik dit soort foto's kan halen. Ik ben opzoek gegaan op google maar daar kom ik enkel sites tegen voor de verkoop en ik wil online bestanden in groot formaat. Op fotostock sites vind ik ook niet precies wat ik zoek want filmposters posten ze daar niet op.
Als iemand nog tips heeft voor het bewerken moge deze ook altijd medegedeeld worden.

Gert-Jan

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:56

Zoefff

❤ 

Dit topic is geen FG materiaal. Je zou deze vraag eventueel in SG (Stuffis Generalis) of NSTM (Nieuws, Sport, TV & Muziek) kunnen vragen, maar je hebt nog geen toegang tot die fora. Toegang wordt automatisch verleend na minimaal 30 dagen registratie, en 50 (tech) posts :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.