Open maken van ext hard disk Lacie,Fa Porsche usb 2.0?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.668 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159444

Topicstarter
Wie weet hoe je bij een hard drive van Lacie (usb 2.0 design Fa porsche 250 gig.) de schijf eruit kan halen.
De schijf word niet meer herkent (unknown device), en waarschijnlijk is het usb gedeelte kapot en nu wil ik de schijf in mijn computer plaatsen maar weet op geen enkele manier dit ding open te krijgen. Het blijkt een kliksysteem te zijn met 4 klemmetjes maar ik durf niet zo 123 met een schoevedraaier wat dingen te proberen dus dacht misschien hier iemand met ervaring hiermee?

http://images.amazon.com/images/P/B00019OWU4.01.LZZZZZZZ.jpg
Plaatje van de schijf

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je moet alle schroefjes verwijderen (als dat ding er uberhaupt heeft), en dan zoeken naar een manier om de case open te klikken ofzo, maar ga er niet met een schroevendraaier in als je niet weet wat je doet, want dan kan je je case/HD beschadingen.

veel succes

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166684

Ik heb het zelfde gehad. Na een reboot werd ie weer herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thanks voor je reactie
maar hetgeen is dus dat er geen schoefjes zijn, en me verteld is dat je met een schoevedraaier de klemmetjes kan 'ontklemmen', en dan de rest eruit kan halen...maar ja
zeggen is makkelijker dan gedaan of om de klemmetjes uberhaupt te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 166684 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:28:
Ik heb het zelfde gehad. Na een reboot werd ie weer herkend.
hmm dat is wel fijn! dat werkt jammer genoeg bij mij niet echt, hoevaak en op welk aparaat dan ook hij geeft altijd Unknown device aan, op de OSX herkent hij zelfs niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet je al hoe je de behuizing open maakt ?

Mijn lacie 40gb is vandaag overleden. Als ik weet hoe ie open moet haal ik een nieuwe hdd om erin te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h00ligan83
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04-2021
Ik heb die wel eens opgemaakt. De behuizingen worden in elkaar geklikt. Je kan hem aan de onderkant voorzichtig open wrikken met een kleine platte schroevendraaien. Peace of cake! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
Al aan een andere pc gehangen i.m.?
Pagina: 1