Game laptop (en beetje studie)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01 22:32
Gister weer wezen lannen en dan toch merken dat zo'n compleet systeem niet alles is en dan vrienden zien lopen met hun laptop, toch een beetje balen doe je dan.
Dus heb besloten ook een laptop aan te schaffen, voornamelijk voor games en een beetje voor mee naar scholl voor de studie.

Maar nu heb ik helemaal geen idee wat in deze tijd een goede game laptop is, ik heb er best wel wat geld voor over, maar wil natuurlijk wel een leuke game laptop ervoor terug.
Nu kan ik korting krijgen bij het bedrijf : http://www.alternate.nl/h...s&column=2&direction=desc, maar weet niet of er hier een beetje goede game laptop bij zit met max prijs €1400.

Ook als jullie andere laptops weten rond de zelfde prijs wat goede game machines zijn zou ik het graag horen.
Ik hoop dat jullie mij uit dit dilema kunnen helpen dat ook ik straks op mijn oude dag ook zonder hernia mag lopen.

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:59

bakvis

Tweakers.Nerd

moet het een draagbare laptop zijn, een desktop replacement, mag hij 17" (eventueel widescreen) zijn. accu duur enz enz enz. Tevens denk ik dat je rond die prijsklasse ook eens goed bij dell kunt gaan kijken. Als je via de telefoon bestel is er soms toch wat van het bedrag af te krijgen.

Mijn Specs

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05-2025

prime9391

Eat this

ik denk dat je toch een beetje hoger uitkomt als je een fatsoenlijk gamemachientje wilt hebben.

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Sjors86, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.