Toon posts:

Welke van deze 3 logitech muizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke van deze drie logitech muizen: De logitech draadloos met die mooie vorm, de gewone logitech optical mouseman of die met ifeel welke lijkt jullie het best :)

Verwijderd

Als je maar niet die K&*#@e Highscreen muis pakt van die Vobis|:(

IK heb die standaard draadloze gehad van Logitech, goede muis totdat ik hem tegen de muur aan flikkerde, toen was ie stuk:'(

Maar ja... Ik ben links, dus heb niet veel aan die rechtshandige muissies:?

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja die van vobis heb ik ook nog gehad :r

Verwijderd

Neem de optical met de mooie vorm, of anders de normale optical. iig een muis met optical (als je meer internet/office/ander 2d doet dan spellen met snel reactievermogen).

Verwijderd

Topicstarter
Ach ik heb nu die van Microsoft ik heb hem al een jaar maar ik vindt hem zuigen :r want door zijn vorm krijg ik last van mijn hand/pols.

• hennink
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 19:50
ik heb hier de logitech trackman marble wheel.
Dus met draadje, maar bevalt niet helemaal.
Pointer draait regelmatig weg, alsnof de sensor iets ziet bewegen wat gewoon stil staat.
Werkt best wel klote. :(

alles wat aan kan, gaat kapot. De vraag is alleen wanneer.

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar het gaat om andere muizen ;) .

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb hier de draadlose muis van logitech en hij is behoorlijk kut met gamen en je moet vaak nieuwe batt erindoen
ik heb mijn oude wheelmouse weer
veel fijner

Verwijderd

Optical mouseman wheel. 8-)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je moet niet die met een zogenaamd ergonomische vorm nemen, want daarmee kreeg ik alleen maar last van m'n pols.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:46
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov53.gif

En spelletjes ermee spelen gaat prima. Zo slecht ben ik nou ook weer niet :)

Verwijderd

Heb thuis de keuze uit Logitech Mouseman Cordless, Logitech Mouseman Optical iFeel en een Microsoft Optical Explorer .. de keus is duidelijk voor de Logitech Mouseman Optical :9 .. heerlijke muis en ligt veel en veel beter in de hand dan de Microsoft ..

Verwijderd

Ik ga mee met G3R10. Die optische is een prima apparaat.

• sebasel
  • Laatst online: 18-08 12:14

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Op dinsdag 23 januari 2001 08:37 schreef G3R10 het volgende:
Optical mouseman wheel. 8-)
is echt perfect !!
en vreet geen batterijen;)

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Ik zou iig niet die iFeel nemen...ik heb hem ooit mogen testen en ik mag zeggen dat ik nog nooit zo'n irritante muis gezien heb. Als je een menuutje opent in Windhoos ofzo dan vibreer je pan uit... erg irri. Idee is leuk, maar in de praktijk nou niet zo...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Inderdaad die iFeel is echt zwaar irritant. Ik had m laatst gekocht, en ik heb m een uurtje later al weer teruggebracht, wat een kutding! Ik heb nu de logitech optical (gewone), die is echt fijn!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 09:30
Ik zou idd in ieder geval niet de iFeel nemen, heb van veel mensen gehoord dat het behoorlijk irritant kan zijn, ook al kost het niet veel extra. Het wordt overigens ook nog door weinig spellen e.d. ondersteunt.

dan blijven er 2 over. De draadloze ken ik zelf niet, maar ik persoonlijk heb het niet zo met draadlozen, die batterijen vindt ik irri en dat snoertje zit toch niet zo in de weg. Zelf heb ik de optical en ben erg tevreden. Lekkere grip, goede precisie en mooi blauw ledje >:)

conclusie: Neem de optical. (8>

Verwijderd

Topicstarter
dank jullie wel denk dat het dan een gewone logitech mouseman optical wordt :)

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 09:30
Op dinsdag 23 januari 2001 12:35 schreef Sir_psycho_sexy het volgende:
dank jullie wel denk dat het dan een gewone logitech mouseman optical wordt :)
Goeie keuze *D

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
UTFS |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

neem deze: de logtech mouseman wheel optical: Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov57.gif

Verwijderd

Topicstarter
ja dat was ik ook wel van plan

ps: maar toch bedankt dat je het er nog even goed inpepert :)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien irritant maar dit is mijn laatste vraag erover waarom is die Ifeel zo K*T

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

cordless, heb hem ook en ik vind het echt een geweldig ding

Verwijderd

Me heeft een cordloss mouse en een Itouch Keybord beiden draadloos en op USB :) scheelt me weer ps2 irq :)

Iedergeval vreet ie geen batterij en hij staat toch 24 uur per dag 7 dagen in de week aan .. en doe er ruim 3.5 a 4 maanden mee dus loopt wel los ..
en gamen? das juist relaxed want ken nu lekker gamen vanuit me bed :P door geschakeld beeld naar Tv (( breedbeeld 100hz)

en dan hoogste reselutie helaas 800x 600 maar das lekker te doen hoor tijdens UT :P

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 21:12 schreef Sir_psycho_sexy het volgende:
Misschien irritant maar dit is mijn laatste vraag erover waarom is die Ifeel zo K*T
Omdat dat dat ding trilt..maar niet trillen als in Force Feedback maar een beetje een parkinson trillen idee.. werkt nog erg inconsequent ook. Het is net alsof iemand de hele tijd de muis onder je hand probeert weg te trekken ofzo... iig erg irritant. Trust me :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 22:21 schreef johannusm het volgende:

en gamen? das juist relaxed want ken nu lekker gamen vanuit me bed :P door geschakeld beeld naar Tv (( breedbeeld 100hz)
Gamen+bed+tv? Is een console niks voor jou? ;)

Verwijderd

Ik had zo'n draadloze, die vrat batterijen en ik kreeg er RSI van, KUT dus. Nu weer terug naar m'n oude, Logitech 3-knops Pilot standaars muis, zonder wiel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het met dat trillen dat kan dan erg irritant zijn (maar aan de andere kant leuk voor mijn vriendin ;) ) dank je! :)

Verwijderd

Je moet geen draadloze nemen.. want dan is je windows moeilijker te bedienen.. omdat er een straal naar je pc moet worden gestuurd en er mag dus niks tussenje muis en je pc in staan voorzover ik weet.. en het is ook minder preciezer volgens mij de bediening van de muis.

Misschien klopt het niet.. correct me if i'm wrong.. maar volgens mij is het wel zo :)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:14 schreef Sir_psycho_sexy het volgende:
Welke van deze drie logitech muizen: De logitech draadloos met die mooie vorm, de gewone logitech optical mouseman of die met ifeel welke lijkt jullie het best :)
Als je zoals ik gewoon een heel groot bureau hebt en dus het draadje kut is zal ik zeker voor de cordless gaan, ik vind het feit dat hij zwaar is ook heerlijk, maar verder is de optical ergonomischer verantwoord omdat hij lichter is.. als je geen last van draadje hebt, optical! maar geen ifeel, maakt hem alleen maar zwaarder :(

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 17:31 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Je moet geen draadloze nemen.. want dan is je windows moeilijker te bedienen.. omdat er een straal naar je pc moet worden gestuurd en er mag dus niks tussenje muis en je pc in staan voorzover ik weet.. en het is ook minder preciezer volgens mij de bediening van de muis.

Dit is bullshit, het is niet minder precies en er mag wel 10 meter aan rotzooi tussen staan bij mij ligt hij 3 meter van me vandaan achter een boekenkast.. het is namenlijk radiografisch
Misschien klopt het niet.. correct me if i'm wrong.. maar volgens mij is het wel zo :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dank je

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de Logitech Mouseman Wheel optical en hij bevalt zeeeeeer goed nooit meer zo`n stinkende microsoft muis.
Pagina: 1