Ik heb op internet en met de search gezocht naar een antwoord op mijn vraag, maar kan die niet vinden. Waarschijnlijk gebruik ik de verkeerde zoektermen.
Toch stel ik hieronder mijn vraag:
Ik heb 2 excelsheets.
A. Een sheet met productnummers en daarachter per product de naam. (Sheet A)
B. Een sheet met de totale afzet van 2005. In de laatste sheet staat alleen het productnummer vermeld. (Sheet B )
Nu wil ik graag in sheet B een kolom invoegen waarbij de naam van het product terugkomt. Ik moet dus in sheet B een koppeling maken naar sheet A. Het bestand waarin ik dat moet doen bevat 139 verschillende producten en 2800 verkoopregistraties. Handmatig wordt dus een tijdrovende klus. Mijn vraag is concreet: Hoe doe ik dat?
Ik heb 2 excelsheets.
A. Een sheet met productnummers en daarachter per product de naam. (Sheet A)
| Nr. | Naam |
| 1234 | Product A |
| 1235 | Product B |
| 1236 | Product C |
B. Een sheet met de totale afzet van 2005. In de laatste sheet staat alleen het productnummer vermeld. (Sheet B )
| Nr. | Datum Verkoop | Tijd |
| 1234 | 5/6/05 | 5:00 |
| 1235 | 4/6/05 | 4:00 |
| 1236 | 3/6/05 | 3:00 |
Nu wil ik graag in sheet B een kolom invoegen waarbij de naam van het product terugkomt. Ik moet dus in sheet B een koppeling maken naar sheet A. Het bestand waarin ik dat moet doen bevat 139 verschillende producten en 2800 verkoopregistraties. Handmatig wordt dus een tijdrovende klus. Mijn vraag is concreet: Hoe doe ik dat?
404 error: File not found | PSN: The_Bash