Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

FF noob vraag over Ipod Video

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik heb vandaag een Ipod video gekockt en mij probleem is toen ik het kochte sloot ik het aan met usb kabel en er kwam op me ipod te staan niet loskoppelen maar ik speelde dus muziek af en daarna probeerde ik het weer aan te sluiten maar nu kreeg ik op windows geen info van dat je een driver hebt aangesloten en me ipod geeft ook nisk meer aan komt het omdat ik het muziek op pauze hebt staan of door wat anders ik ben noob hierin dus als iemand me zou helpen zou fijn zijn

Verwijderd

in computer managment

Scan voor hardware changes

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
moet dit niet naar het sub-forum 'Apple' ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:02:
Hallo mensen ik heb vandaag een Ipod video gekockt en mij probleem is toen ik het kochte sloot ik het aan met usb kabel en er kwam op me ipod te staan niet loskoppelen maar ik speelde dus muziek af en daarna probeerde ik het weer aan te sluiten maar nu kreeg ik op windows geen info van dat je een driver hebt aangesloten en me ipod geeft ook nisk meer aan komt het omdat ik het muziek op pauze hebt staan of door wat anders ik ben noob hierin dus als iemand me zou helpen zou fijn zijn
ik heb dat ook altijd heel gek maar ik vind dat nog niet zo erg want ik gebruik punten :P?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Wat een geweldig lange zin. Tegen de tijd dat ik eindelijk aan het einde van je verhaal ben, heb ik het idee dat het geen zin is, maar een heel verhaal zonder leestekens.
Begin ff opnieuw, en dan in het juiste sub-forum. De iPod is toch van Apple?

PSN: djmurcielago

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

monnick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:29:
moet dit niet naar het sub-forum 'Apple' ?
iPods moeten uiteraard in Apple Talk maar dit topic wordt niet verplaatst maar gesloten.
Lees eerst de handleiding van je iPod, zoek dan in Apple Talk naar een oplossing voor je probleem. Kom je er dan nog niet uit, kijk dan even naar leestekens.
Succes!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.