met papier mache kun je alles maken!!
Met een klein beetje zoekwerk was je waarschijnlijk pellepaint tegen gekomen, helaas is deze een beetje dood 
leuk alternatief zou dan claypaint zijn, maar ik zal het niet te veel voorkauwen
leuk alternatief zou dan claypaint zijn, maar ik zal het niet te veel voorkauwen
Divjes kan, maar verder dan misschien 100x100 pixels kom je dan niet ivm performance issues.
DIV'jes bleken bij een test op 1024x768 nogal sloom te worden.
Ik zat te denken aan flash-iets. En dan submitten. Maar volgens gaat dat niet werken.
Ik zat te denken aan flash-iets. En dan submitten. Maar volgens gaat dat niet werken.
met papier mache kun je alles maken!!
En vergeet CrispyPaint nietKompjoeFriek schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:06:
Met een klein beetje zoekwerk was je waarschijnlijk pellepaint tegen gekomen, helaas is deze een beetje dood
Voor 100x100 heb je inderdaad al een vrij stevige CPU nodigBosmonster schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:06:
Divjes kan, maar verder dan misschien 100x100 pixels kom je dan niet ivm performance issues.
[ Voor 20% gewijzigd door crisp op 20-02-2006 16:11 ]
Intentionally left blank
http://myimage.allayers.com/ .. vriend van me gemaakt.. maar das alweer een tijd geleden..
Flash kan ook, maar dan moet je exact bijhouden wat iemand doet en dat opslaan. Kun je dan weer reproduceren. Bij complexe tekeningen kun je dan wel een kopje koffie gaan halen.Servowire schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:09:
DIV'jes bleken bij een test op 1024x768 nogal sloom te worden.
Pagina: 1